Zsúfolt

A tanárnak az nagy öröm (nekem mindenképpen), ha látja, hogy egy volt tanítványa boldogul az életben. Ma részem volt ebben az örömben. Ezen kívül jó már a mosógép, az autó, és szülői értekezlet is volt. Volt buszlekésés, telefonbeszélgetések, videóklipp-letöltés, fényképmásolás, ami csak úgy nagy hirtelen eszembe jut. Hosszú volt ez a mai nap, és még nincs vége. Szakadozik az internet, és ez nem könnyíti meg a dolgom. Nagyon fáradt vagyok. Az lett volna a legjobb, ha nem eszek este. Nem is voltam éhes, csak előjött a régi rossz szokásom, hogy evéssel pihenek. Igaz, az év utolsó padlizsánkrémét ettem. De talán még ezt sem kellet volna. Lehet, hogy azért esem néha a régi hibáimba, hogy megértőbb legyek?

Szerző: empszi  2008.10.20. 20:06 6 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr635913330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2008.10.21. 04:10:28

..tényleg zsúfolt ez a nap, de menten itt a hosszú hétvége,használd ki....jó pihenést:-)))

SA 2008.10.21. 18:08:02

És mad még harmadszorra eltemették Janus Pannoniust. Gondolom, a temetésre nem jutottál ezek után.

Aranyhal 2008.10.21. 19:20:18

nyammi padlizsánkrém %smile%

SA 2008.10.21. 20:51:30

Most látom, nem mam voltál zsúfolt, hanem tegnap. Voltál a temetésen? A másik Jánospapéról meg nem értesítettetek, mikor lesz, pedig őt csak először temették! Hogy lehet evéssel pihenni? Én fekvéssel szoktam. Ha fekve eszem, mellényelek, ezért nem eszem olyankor inkább.

Aranyhal 2008.10.23. 08:07:07

Kedves M! Nagyon szép névnapot kívánok neked. :)

M 2008.10.23. 09:41:43

Aranyhal, köszönöm szépen :) Anti, igazad van, sokkal hasznosabb fekvéssel pihenni. De ez egy hosszú történet..., ám a vége is az, hogy igazad van. skyppy, igen! Ma eljött az ideje! :)
süti beállítások módosítása