Ajándék

Nos, épp itt az ideje, hogy egy kicsit lazítsak. Az utóbbi napok lemerítették az akkumulátoromat. Az osztályommal mi csináltuk az okt. 23-i műsort. Azt mondák a kollégák és a gyerekek is, hogy jó volt. Igyekezetem. Most a műsor után éreztem megint egy picit azt a nagyon jó érzést, amit régebben mindig, amikor egy feladatot sikerrel teljesítettem. Vizsgák, műsorok, postára adott pályázatok és hasonlók után régebben mindig átjárt valami jókedvű felszabadultság. Vidám és beszédes vagyok ilyenkor. De sajnos egy ideje, hiba végeztem a dolgaimmal nem jött elő, mintha valami végtelenített feladatfolyam vitt voltan tovább. Ezért örültem különösen tegnap ennek az érzésnek. Meg sokan köszöntöttek is. Olyanok is, akikre nem számítottam. És ráadásképpen még a sütőt is megrendeltük

Szerző: empszi  2008.10.23. 09:36 11 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr885913329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildikó61 2008.10.23. 09:40:18

Nagyon boldog névnapot kívánok! :-)

M 2008.10.23. 09:43:10

Köszönöm Ildikó61 (aki Klikk :D )!

M 2008.10.23. 09:45:53

Na, most ért aztán a meglepetés, amikor rákattintottam az url-re!!!! Mert nem volt időm az elmúlt időszakban utánajárni ennek az orchidea helyett gomba dolognak. De a morzsákból a fenti információ állt össze. :D

Livia 2008.10.23. 11:23:03

Nagyon fontos, hogy az ember pozitiv visszajelzést kapjon!!! Ne mintha enélkül nem csinálná meg az ember, de mégis csak a megérdemelt jutalom fontos!

SA 2008.10.23. 12:18:31

A Gyöngyvér becézett alakjának vélik, pedig Arany János a Buda halálában alkotta a Gyöngyi nevet. Be is tették a polgári naptárba a sok János nap rovására éppen Kapisztrán Szent János napjára. Pedig a logikus az lett volna, hogy akkor lenne Gyönygyi névnap, amikor Arany János alkotásának ("aranyos" nagyarosításának) latin eredetije napja van. Én ebben a polgári naptár alkotóinak szekularizációs törekvéseit látom. Ettől függetlenül boldog névnapot! Küldök majd virágot, csak itt Finnországban nem tudok teljesértékűen netezni. A villanyremhez kell-e nálatok új vezeték a villanyórától a konyháig? Nekünk emiatt nincs még elektromos remű gázkályhánk.

csibike 2008.10.23. 16:34:14

Boldog névnapot :)) Itt egy virág is: ---

csibike 2008.10.23. 16:36:37

Nem vette be, tudtam :D Na, próbálom így, mert a blogol valamiért nem hagyta az előzőt: @--->-- (Lehet, így sem látszik :o)

csibike 2008.10.23. 16:37:05

Hehe, csak sikerült :D

Aranyhal 2008.10.23. 18:40:03

Hoztam neked képet a helyről...%smile%

M 2008.10.24. 06:59:01

Lívia, szerintem is. :) Anti, köszönöm. Igen, kell új vezeték. (Sajnos.) Ezért váratott magára a dolog nyár óta eddig. Csibike, köszönöm, és a virágot meg külön! @---->---- :) Aranyhal, itt is köszönöm!!!
süti beállítások módosítása