Ágyas

Csibikénél olvasottakról jutott eszembe, hogy – valószínű - elég ritkán hallható választ adnék arra a kérdésre, hogy melyik házimunkát utálom a legjobban. Fogalmam sincs, hogy miért van így, de én legjobban ágyazni (ágyazás = az ágy rendbetétele a rendeltetésszerű használat után) és ágyathúzni (ágyhúzás = tiszta ágynemű felhúzása) utálok. Persze a végeredményt meg nagyon szeretem. És mivel ez már a „kezdetek kezdetén” is így volt, szépen az elején bevonódott ez a terület is a munkamegosztásba.

Eddigi életem során egy ilyen asszonyt ismertem csupán, ő a dédnagyanyám volt. Nem is csinálta ezeket. Ha éppen lakott otthon lánya, akkor az ő feladata volt, ennek híján pedig a dédpapáé. Elmondanám, hogy az említett mama 109 évvel ezelőtt ment férjhez, s ezt már akkor meg lehetett csinálni. Én meg jó dédunoka lévén példát vettem Öregszüléről (ahogy a dédmamát hívtuk).

(A felhőpaplan képét Dorozstól oroztam.)

Szerző: empszi  2008.10.26. 13:24 7 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr805913327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aranyhal 2008.10.26. 17:12:28

én nem húzok ágyat azon egyszerű oknál fogva mert nem szeretm az ágyneműt...gyapjúban alszom. Na jó, mostanában néha húzok. %smile%

SA 2008.10.26. 17:30:59

Ilyet a napokban én is fényképeztem. Még azt is rávettem az egyik képre, hogy a gép szárnyára ráírták angolul, hogy ezen a területen nem szabad sétálni. Jó hogy kiírták, mert éppen ki akartam menni. :D:D:D:D Én is utálok ágyneműt húzni, dehát a nősülés egyik oka, hogy ne nekem kelljen! :D:D:D:D Kilenc éve volt a rubintlakodalmuk? :D

csibike 2008.10.26. 19:58:12

A dédmama tudott valamit, azt gondolom :))

margit2 2008.10.26. 21:10:29

Én sem vagyok oda érte, de azért a muszáj az nagy úr... %wink%

M 2008.10.27. 17:24:53

Aranyhal, ez is megoldás. :) Anti, mi újság arrafelé? :) Csibike, Noná! :) Margit, hát persze... :)

SA 2008.10.27. 19:40:42

Esik. Valahol Karéliában a tajgán gyalogoltam a finn-orosz határ közelében, amikor egy ügyésznő hívott telefonon, de sajnos nem tudtam neki segíteni. Valakiket ellenőriz, és tőlem kért segítséget, de nem volt nálam az irat. Van ilyen a tajgán.

skyppy 2008.10.28. 04:43:03

..nekem a vasalás, és a mosogatás az ami nemszeretem házimunka...de ez már örökre így marad...:-))
süti beállítások módosítása