Matrica

A múltkor, amikor voltam Angelico kiállításán, kaptam egy marék ilyen angyalkás matricát (mint ez itt). Aztán kihirdettem a gyerekek között az iskolában, hogy minden óra végén az kap egy angyalkát, aki a legjobb volt az adott órán (önmagához képest és szerintem.) Nem is gondoltam volna, hogy akkora sikere lesz ennek az ötletnek. Hihetetlen, hogy még a nyolcadikosok is mennyire tudnak örülni, ha megkapják a matricát. És nem egy gyerek, akiről nem is gondoltam volna, hogy hajlandó ilyesmire, képes órákon át jelentősen változtatni a viselkedésén, csak hogy az övé legyen végre az angyalka.

S mindez éppen azért jutott eszembe ma, mert reggel várt egy iwiw üzenet egy linkkel: http://www.haziangyal.hu/angelico.htm , s ott találtam a nevezett angyalkát.

Szerző: empszi  2008.11.01. 19:33 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr485913321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aranyhal 2008.11.02. 05:53:39

No comment.....minden magáért beszél. %smile%

csibike 2008.11.02. 21:29:44

A "nagy lovak" is gyerekek a lelkük mélyén :)) Még én is örülnék egy ilyen matricának, pedig sokkal nagyobb ló... izé... csirke vagyok :D

kiezem 2008.11.02. 22:49:59

énisénisénis!! :) asszem, soha nem tudok teljesen felnotte valni, pedig mar megettem a kenyerem javat :)

2008.11.03. 17:00:32

Aranyhal, :) Csibike, Kiezem, teszek félre nektek egyet-egyet. :)

kiezem 2008.11.04. 01:51:45

jajdejo, máris orul gyermeki lelkem!:)
süti beállítások módosítása