Új ember a fedélzeten

Alíz is blogot nyitott. Noná, hogy reklámozom, hiszen eddigi két bejegyzésében én is szerepelek. (A kis önzetlen!) :D

Ám, ha nem vagy kíváncsi rá, hogy mit írt velem kapcsolatban Alíz, akkor ne kattints ide! :D

http://egyeljol.blogol.hu/?fav

Szerző: empszi  2008.11.14. 16:24 8 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr475913310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alíz 2008.11.15. 08:59:08

Csak jelezni szeretném, hogy itt most azért nincs komment, mert az összes az én blogomra érkezett. :) kac.kac.kac. Úgyhogy mindenki odakattintott. DE kommenteljetek itt is, nehogy má Gyöngyi azt higgye, nem is néztétek meg a blogoma. :) Köszike egyébként

kiezem 2008.11.15. 15:05:43

M! hogy ne sirjal a kommentnélkuliség miatt: :) Alíz! Örülök, hogy te is blogot kezdtel! ez a tema AZ, amirol nem lehet eleget, ill. nem lehet buntetlenul irni. Minden egyes szonak hatalmas a jelentosege egy fogyni vagyo szamara! Gyongyi modszerevel majd' 30 kilot fogytam (eddig!!), es a testkorfogatom is jo 40 centivel kevesebb, mint pl. tavaly ilyenkor volt. tehat megeri !! :)

Alíz 2008.11.15. 15:13:04

Naccerű!!!!!!!!!!!!!! Pillantsatok a blogomra, mert fincsi recepteket raktam föl. :)

M 2008.11.16. 18:20:55

Kiezem!!!!!!!!! Nem jutok szóhoz. Köszönöm! És most hirtelen nem is tudok mást mondani, mert nagyon igaz, amit mondasz, hogy minden szónak hatalmas jelentősége van. Szeretettel ölellek! :) Alíz, megyek megnézem. :)

Manólány. 2008.11.17. 06:25:48

Nekem hét kilót sikerül:) Nehéz volt az elején, de aztán már észre sem vettem, hogy máskép étkezem.

kiezem 2008.11.18. 01:38:02

Draga M! Pedig igy igaz! :) ES jo, ha igenis szohoz jutsz, mert hamarosan szukséged lesz rá. :) oleles, mk:)

M 2008.11.18. 17:14:14

Manólány, neked nincs is többre szükséged - szerintem. Kiezem, már naaaaaagyon kíváncsi vagyok!!!!! (Annyira titokzatos vagy!) :)
süti beállítások módosítása