Így múlt el felettem az idő

Október elején volt az iskolában egy fényképész, és csinált rólam is egy képet. A minap meg a kezembe került egy 1999-ben készült iskolai csoportkép. Meglepődve láttam, hogy gyakorlatilag ugyanúgy állok rajta, mit a mostanában készült képen, csak egy „kicsit” nagyobb az akkori terjedelmem. Gondoltam, megosztom veletek is a látványt. Íme.

U.i. Ha már ven ez a kép bettem a holnpomra is a Bemutatkozás c. oldal aljára.

http://www.pszichowellness.hu/?q=node/51

Szerző: empszi  2008.11.15. 10:02 7 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr235913309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SA 2008.11.15. 19:55:07

Azt írod, kavicsból gyémánt. Én azt, hogy gyémántból gyémánt. (Most már nem 1500 km északra, hanem 15 km délre a helyzetem, de hamarosan felveszem a 45 km nyugatra helyzetet.)

margit2 2008.11.15. 20:56:41

Ez tényleg "látványos "változás!%smile%

bariczzsoka 2008.11.15. 23:37:01

szia Gyongyi ! Zsoka vagyok akirol Aliz mar meselt es mar nagyon varom a szemelyes talakozast is veled. Es a kepek hatasara megnagyobb batorsagot kaptam mert en is ilyen kalibeu vagyok mint te voltal a regggggggggi kepen :) na de majd csak elerem az idealis sulyom en is es akkor majd ......... szuper csaj leszek. Varunk Gyergyoban

skyppy 2008.11.16. 03:30:47

:-)))....látod rólad elhiszem,hogy a fotót nem retusálták...és nincs is jobb reklám ennél...:-))) csini vagy...:-))

M 2008.11.17. 06:12:02

Anti, valójában úgy van, csak emígy látszik. Mi ez a 45 km nyugat? Margit, :) bariczzsoka, nagyon örülök, hogy jöttél. Várom a személyes találkozást. :) Skyppy, köszönöm. :) Még ha akarnám se tudnám retusálni a képet, van belőle jó néhány volt diákomnak - csak őket lenyisszantottam most, hogy én legyek az egyetlen szereplő . :))))

amerika24 2008.11.17. 07:49:26

Szinte hihetetlen!!!De mégis hiteles! A súly csökkent, de a gesztusok, a tartás ugyan az!:) Utóbbiból meg jó sok van benned...bárcsak ilyen emberekből sok lenne!!!:) Szép napot kivánok!!!

M 2008.11.18. 19:34:30

amerika24, köszönöm! Örülök, hogy jöttél. gyere máskor is! :)
süti beállítások módosítása