Egyszerűen meg kell mutatnom!

Hát ne legyen büszke az ember? Így vett rólam példát Aíz!

Szóval, ne kattints ide, ha nem érdekel!

http://egyeljol.blogol.hu/?fav

Láttad a képeket?

Szerző: empszi  2008.11.17. 06:37 2 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr545913308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildikó61 2008.11.17. 09:19:59

A képek beszélnek. Tavaly nyáron én is tettem fel a -18kg-ról egy nagy nadrágos képet. :-)

Alíz 2008.11.17. 13:11:55

Mindig is mondtam: nem kell a spanyolviaszt még egyszer feltalálni, ha azt már valaki egyszer kitalálta. Egyszerűen jó a módszer, emberközeli, olyan, hogy még az én olykor percről perce másként alakuló munkaprogramom mellett is meg lehet valósítani. :)
süti beállítások módosítása