Kérdőjelek

Elnéztem az órát egy órával. Tegnap a vonat indulása előtt. Este hétkor azt hittem, hat óra van. Az utolsó vonatom fél nyolckor indult. Ági fantasztikus sofőrteljesítményének köszönhetően elértem a vonatot. Még jó, hogy a jegyem már megvolt. Ott Bogival találkoztam, s beszélgettük végig az utat, pedig neki tanulnia kellett volna, s eredetileg csak fél óra csevegést engedélyezetünk magunknak. tizenegy elmúl mire hazaértem, s akkor kezdtünk Ferenckémmel beszélgetni. Fél kettőig egy szuszra elmondtuk a legfontosabbakat - köztük magas és mély gondolatokat VF-ről, PG-ról a rómairól meg a többiekről -, mikor is feleszméltem, hogy talán ideje lenne lefeküdnöm, mert ötkor kelek. Mindezt egy hihetetlen „stratégiás, hegyikristályos, R.S-es stb-s, dedikált könyves énképes , zagyvaságokat álmodós ” hétvége után. És most határozottan emlékeztem, hogy ez a kép, amit végül is idetettem, konkrétan hol található. És valami titkos ok folytán nem találtam. Ezek a hegyikristályok már csak ilyenek. (????)

Szerző: empszi  2008.12.01. 18:38 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr545913298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SA 2008.12.04. 20:36:12

Ebbül semmit sem értek. A hegyikrisályt meg a jogarat sem. Egyébként kvarc.

M 2008.12.06. 06:46:35

No, azt nem is csodálom. direkt volt. :))))))
süti beállítások módosítása