Mák

Ma egy olyan fiúnál vásároltam a csarnokban, akit eddig még nem láttam (bár ez nem zárja ki, hogy eddig is ott volt). Az terelte rá a figyelmem, hogy a kiírt árak nulláit vidám kis figurákká rajzolta. Maga is kedves volt, az áruja meg rendes portéka, jó áron. Legközelebb is megnézem, hogy ott van-e. Néha elég apróságokon múlnak a döntéseim, azt hiszem.

Szerző: empszi  2008.12.05. 18:41 5 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr645913295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2008.12.06. 04:52:44

:-)) esetleg mákot vettél tőle??..már csak a post címéből....akkor téged is boldoggá tett..épp most olvastam a saját boldogságunk kihat másokéra...mennyire igaz:-)))

M 2008.12.06. 06:44:02

Igen, mákot vettem. :))

Ircsike 2008.12.06. 07:29:15

Nekem is kell makot vennem, mindjart itt a sutesek ideje. Jo, hogy vannak helyek, ahol az arak nem csupa 9-el vegzodnek. Legyen szep a hetveged!:)

SA 2008.12.06. 09:45:43

A mák és a boldogság összefüggéseiről nekem más is eszembe jut. Viszont az csak álboldogság. Csak ami úgy előjön mélymemóriámból: morfin, narkotin, kodein, tebain, papaverin. Huszonöt éve a vizsgára még a képletekek is zudzam némelyikről. A rózsaszín és a lila változat viszonylag kevesebb "anyagot" tartalmaz, ezért a fehér virágú termesztése tilos. Ha belegondolok, gyermekkoromban mekkora tábla fehérmákunk volt! Akkor még nem tudták, mire jó még! Kapálni borzalmas, de a mákossütik!

ev 2008.12.06. 15:38:52

Karácsonykor főleg a mákosguba mézzel. Imádom!
süti beállítások módosítása