A parasztok kedvéért…

Láttam egy kis videót egy könyvbemutatóról. Országunk egyik nagyja adtak ki könyvben blogjának termését. Az egyik bennfentes arra a kérdésre, hogy miért adták ki könyvalakban a blog írásait azt válaszolta, azért, hogy a vidékiek és azok akik nem rendelkeznek internettel, azok is elolvashassák ezeket az írásokat. A második csoportot értem. Rendben. Az sem maradhat ki a jóból, aki nem használ internetet. De hogy jönnek ide a vidékiek? Vidékre nem indul internet? Ja, vagy az az InterCity? :) Háttérinformációként elmondanám a hírességek embereinek, hogy Egerág ezer lakosú település (elég messze a budapesti belvárostól), jó van nála kisebb is, pl. mondjuk Áta itt a szomszédban. Áta lakossága nem éri el a háromszáz főt, zsáktelepülés és kb. kétszer megy el odáig a busz. Viszont internet van. (Persze már akinek. Gondolom, ez a fővárosi lakosságra is igaz.) Nekem 2000 óta van internetem, igaz, előtte nem volt. Bár régebben blogot sem igazán írtak a hírességek,.

Szerző: empszi  2008.12.07. 09:45 12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr975913294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillagvihar 2008.12.07. 10:08:32

Ráadásul aki meg olyan, megveszi könyvben IS. :D:D

M jr 2008.12.07. 10:39:31

http://www.youtube.com/watch?v=PSfAgSyWnXU

Zefir 2008.12.07. 11:18:20

mellesleg gyurcsányt hírességnek mondani az nekem viccnek is visszatetsző :S bocsánat :DDD jah még egy: ezt a másik blogomban, de erről :) http://diszmagyar.blog.hu/2008/12/04/gyurcsanyblogkonyv

SA 2008.12.07. 13:30:00

Ha ez a szerencsétlen tényleg a Gyurcsány volt, akkor elég szégyen, hogy ennyire nem tud az országról semmit. Nincs igazad Zefir! Gy. igenis híresség, angolul celeb. Akárcsal Kiszel Tünde és a többi ki nem sz-ja le kik társai. Csak még nincs a helyén, mint ahogy már ott van a volt eü miniszterasszonya. Ami késik, nem múlik!

margit2 2008.12.07. 16:26:36

...a lehetőség adott! Meglátjuk hányan élnek vele! %lol%

Zefir 2008.12.07. 19:23:08

Antal, megkövetlek, igazad van, ez egy vérbeli, valódi és hamisíthatatlan celeb, az igazi amerikai értelemben véve és nagyjából annyit is ér...

SA 2008.12.07. 20:45:28

:):) Örülök, hogy megint ehető dolog képével illusztrálod a posztot. Viszont nem megalázó a baromfiakra, hogy ezt most velük teszed? :):D

skyppy 2008.12.08. 04:27:00

M lehet úgy értette,hogy az a vidéki aki nem rendelkezik internettel....:PPPP.....az én családom szerencsés.....mindenhol van már net..szóval nem parasztok:PPPP..de ez a "én pesti vagyok" te meg vidéki nem új keletű..már az én lánykoromban is a pesti sógornőm kiváltotta belőlem ezt az ellenérzést a "nemvidékiekkel" szemben....:PPPP de lehet csak a sógornőmet utáltam:PPPP

Ircsike 2008.12.08. 07:20:37

A mi falunkban is alig van 1000 felett a lakosok szama, de internet is van sok minden egyeb mellett!:) Legyen szep keszulodos napod, heted!:)

Manólány 2008.12.09. 06:44:05

Talán azt hiszik, hogy mi itt a "végeken" teljesen zoknik vagyunk:( A "paraszti" kultúra is van olyan vagy talán jobb, mint nagyjainké. Bocs, de ez az írásod mellbevágott és kibújt belőlem a kisördög. Azért kívánom, hogy legyen nagyon szép napunk itt a végeken:)

Aranyhal 2008.12.09. 06:46:43

ilyenkor mindig azt mondom...akinek nem inge, nem veszi magára...bárki mondjon bármit is...az róla szól, nem rólam. szép napod legyen! %smile%

M 2008.12.09. 18:16:06

Csillagvihar, annak úgy kell! M jr. nos, hát igen! :D Zefír, ezt Antival jól kitárgyaltátok! :D Margit, hát majd kiderül! :D Anti, nehogy ehetők nélkül maradj. Hát, remélem, nem. Ők itthon vannak. Syppy, ó, igen, találkoztam én is néhány olyan észosztóval, akinek az volt az egyetlen észosztási alapja, hogy azon a négyzetkilométeren, melyen az ágya éppen van, nagyobb a népsűrűség, mint azon, amelyen az enyém. De mindenhol akadnak olyanok, akiknek kényszerük van észt osztani, csak hol ezt, hol azt találják meg jogosultságnak. Ircsike, akkor Te tudod, hogy mit szerethetek én a faluban. Manólány, mindenki azt hisz, amit az agya kiad! :D Aranyhal, teljesen igazad van. Az én önbecsülésemet ez nem is karcolja. Csak a jelenség mosolyogató (vagy ilyesmi). :)
süti beállítások módosítása