Csak egy pillanatra jöttem

Az utóbbi napokban versenyt futok az idővel. Nincs időm ideülni a gép elé. És most is csak pár percem van. Holnap Pestre kellene mennem, de nem járnak a vonatok. Busszal olyan tortúra, hogy azt nem vállalom. Az autóval menést meg hagyjuk. Én csak metróval tudok eljutni A-ból B-be székesfővárosunkban. De hogy a föld felett merre kell kanyarodni és melyik sávból, az nekem magas, mint kacsának az eperfa. Szóval nekem ez no way! Most akkor lehetőségem van a „kovácsoljuk a hátrányból előnyt” igencsak hasznos elv gyakorlására. Tehát, ha nem tudok Pestre menni, még van esélyem, hogy utolérjem magam karácsonyig. Bár most, hogy holnap itthon leszek, részt kell vennem az iskolai programban. Mert letagadni, hogy itthon vagyok, az szintén no way.

Szerző: empszi  2008.12.18. 20:44 10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr415913289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SA 2008.12.19. 19:41:40

Morus nigra, azaz fekete eper. Termése ehető, fája már kevésbé, mert nagyon kemény. A levelét meg meghagyom a selyemhernyóknak. Tavaly száradt ki szerintem az ország egyik legöregebb és legnagyobb eperfája. Az enyém volt, és nem tudtam megmenteni. Kacsák nincsenek alatta, viszont ha lennének, azokat is meg lehetne enni. A kacsáim és a kiszáradt eperfám 50 km-re vannak egymástól, így nemcsak magas nekik, de messzi is.

Ildikó61 2008.12.19. 23:22:14

Bennem is emlékeket ébresztett az eperfa. Nekünk is volt. Már csak volt. :-(

Manólány 2008.12.20. 05:51:33

Remélem utolérted magad, s mindent sikerült megcsinálnod.

Alíz 2008.12.20. 08:09:31

Hát, ez a "versenyfutás az idővel" fogalom nagyon ismerős számomra is. DE vigasztalásodra mondom: nem jön bottal a Karácsony. :)

csibike 2008.12.20. 18:42:41

Remélem, lesz időd pihenni is... :)

szonika 2008.12.20. 18:50:29

6-7 éves korom körül volt egy telkünk Képespusztán (a világ végén). Egy helybeli (valójában árvaházban lakott, csak nyáriszünetre kiengedték) gyerekkel másztunk örökké egy hatalmas eperfára ott... büdös volt, ragacsos (mert összenyomtuk, ráültünk, ráléptünk), és mindenünket lehorzsolta...

M 2008.12.21. 14:46:51

Anti, hol volt neked eperfád? Ildikó61, nekünk is volt. De már az a ház sincs meg,.. Manólány, most úgy látom, van remény! :) Alíz, ez tényleg jó hír! :) Csibike, épp most megyek… Szonika, ezek szerint általános gyerekkori élmény az eperfa. És nem tudom, hogy van Képespuszta.(azon kívül, hogy a világ végén. :D )

SA 2008.12.22. 16:48:59

A sokszögletű kerekerdő szélén, amit kárpótlási jegyen vettem a falum mellett. A 2000 Ft-os jegyért 500 Ft kínáltak, ezért inkább vettem egy 4 hektáros erdőt.

szonika 2008.12.22. 17:12:51

M, Képespuszta Szentkatalin, és Okorvölgy környékén van, egy hegytetőn. Tényleg a világ legvége :-)

Csillagvihar 2008.12.22. 17:14:55

Nagymamámnak volt. Nagyon sokat ültem a tetején. :)
süti beállítások módosítása