Következmények nélkül

Itt az evős napok alatt elém került egy cikk, ami arról duzzogott, hogy milyen hülye emberek vannak, aki még az ünnepek alatt is fogyókúrázni akarnak, s csak az lesz belőle, hogy lelkiismeret-furdalásuk van. Hát nyilván van ilyen is, mert mindenre van példa. De az is biztos – ezt tapasztalatból tudom – hogy a közvélemény hajlamos fogyókúrának nyilvánítani minden étkezére vonatkozó vállalást. Mintha az lenne a természetes, hogy az ember korlátozás nélkül felfal minden útjába kerülőt, mint valami sáska. Lehet ilyesmit is csinálni, csak érdemes-e? Pl. én most is igyekeztem minél kevesebb húst és szénhidrátot összeenni egy-egy étkezésen belül (ezt pl az említett cikk baromságnak minősítette, ezért is húzta ki nálam a gyufát. :) ) Nem azért tettem ezt, mert fogyókúrázom, és hogy ne legyen lelkiismert-furdalásom, hanem azért, hogy ne azt érezzem aztán órákon át, hogy ecetes követ ettem. A politikában megszoktuk, hogy ez egy következmények nélküli ország. Itt mindenkivel mindent be lehet nyeletni (majdnem), de azért az emberi testet nem lehet hatásos kommunikációval meggyőzni arról, hogy valójában jó neki az, amit rossznak érez. Vagy még ezt is lehet?

Szerző: empszi  2008.12.27. 07:19 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr825913284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aranyhal 2008.12.27. 07:52:21

tudod...épp tegnap beszéltünk erről a barátnőmmel, hogy mi ezt is fordítva csináljuk....éppen hogy nem ettem semmi olyant ezekben a napokban, mint amit máskor esetleg igen. Nagyon odafigyeltem...és keveset ettem a vacsora általában kimaradt ilyen-olyan okból...pl mert az uszodázás és szaunázás után későn ebédeltünk, 3-kor...tegnap meg jazz est volt....akkor meg ezért..:)

amerika24 2008.12.27. 09:15:38

Sose eszem azért , mert pl. karácsony van...:) és most igy kell !!! Akkor eszem , mikor éhes vagyok, csak is akkor!!! Imádom a húst, de ha nem vagyok éhes, még az se kell...

Alíz 2008.12.27. 15:54:01

Ezt úgy oldottam meg, hogy délben húsnapot tartottam, este pedig tésztanapot. :) Aztán, ha lejár a szilveszter is, majd tartok néhány plusz gyüminapot. :)

SA 2008.12.27. 17:15:15

:D:D:D Értem! Mivel a politikában következmény nélküliség van, ez kihat az emberi testre, ami lassan megszokja, hogy nem kell mindennek következményének lennie. Pl. így egy kapszula ciánt is kibír, mert mi is az egy emberi zestnek, ahhoz képest, ami az országgal történik. :D:D:D A másik, amit megértettem, hogy ünnepek alatt együnk sáskát, és az húsnap, vagy tésztanap, még nem egészen tiszta előttem. A biblia szerint nem hús, de kóser, mert a törvény megengedi a fogyasztását ellentétben az összes többi ízeltlábúval. Így akár böjti kaja is lehet, mint a hal. Akkor meg miért ünnep alatt eszed? :D:D:D:D:D:D (Az a sok :D:D:D, tudjátok mit jelent! Ha mégis, mint múltkor, komolyan veszitek, amit itt írtam, akkor újra kommentelek, mint műltkor a káposztasalátára!)

Ircsike 2008.12.28. 07:00:38

Elhiszem, hogy "eldurrant" a fejed, amikor ostoba emberek hulyeznek masokat. Annyi szabadsagot mindenki engedjen meg az embertarsanak, hogy azt egyen amit jonak lat, akkor amikor jonak tartja es annyit, amennyit jonak gondol. Nem kell beleszolni es cikizni senki eletmodjat. Legyenek szep, pihentetos napjaid! Szeretettel olellek!:)

M 2008.12.29. 16:50:56

Aranyhal, most úgy megkívántam... a szaunát! Amerika24, ezrét a tulajdonságodért biztosan sokan sokat adnának! :) Alíz, várom a híreidet. :) Anti, látom, megint megharapott a mókaróka. :D :D :D Vagy tréfarépát reggeliztél? . :D :D :D Ircsike, vannak, akik kényszeresen osztják az észt, de szóra sem érdemesek valójában. Nagyon szép óévbúcsúztatást kívánok!
süti beállítások módosítása