…és ez így jó…

Tegnap nagy örömmel fedeztem fel magamban, hogy hosszú idő óta megint tudtam lazítani egy kicsit, aludni ebéd után, és nem úgy ébredtem, hogy ugrottam volna, hogy még mit kell elintéznem, vagy valamin agyalnom kell. Persze az ünnepek alatt sem dolgoztam, de igazán ellazulni sem tudtam. Ahhoz kellett az a tény, hogy tudjam, Misi szerencsésen megérkezett. A mai nappal aztán elindult a hétköznapi új év is. Ferenc is ma reggel utazott vissza, s az iskolában is ma volt az első nap. Úgy éreztem, elég energikus és kipihent vagyok. Kedvem is van a munkához. Most már csak arra kell rávennem magam, hogy megfelelő lelkesedéssel folytassam az évvégén megmaradt adminisztrációimat is. Egy elektronikus kiadványt is tervezet a holnaphoz, már dolgoztam rajta, de még van mit tenni körülötte. Alíz is írt megint hosszú levelet, s ezzel helyreállt a világ rendje. :) Még az is jó volt, ahogy hazagyalogoltam az iskolából, pedig kutya hideg van. Többször gondolok rá, hogy azóta élem meg igazán az évszakokat, mióta itt élünk a faluban. A városban nem maradt meg a hó most sem, de itt van belőle egy kevés. És ez így jó. Jó az, ha az embernek télen téli hangulata van. Talán hihetetlen, de most érezem úgy, hogy valóban meggyógyultam. Persze, már egy éve nincs semmi bajom, és épp egy évet dolgoztam is már „azóta”, de valahogy mélyen, minden akaratom és józanész ellenére élt még bennem a betegségtudat. Valami megmagyarázhatatlan önkímélet. Pl. a műtét óta tegnap mertem először hasizom-gyakorlatot csinálni. Mondjuk, már éppen ideje volt. Igazból sem megindokolni, sem megmagyarázni, megfogalmazni meg pláne nem tudom, de valahogy valami újnak, jónak a kezdetét érezem a lelkem mélyén.

Szerző: empszi  2009.01.05. 16:28 16 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr575913279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Livia 2009.01.05. 19:01:30

Szoritok az "újhoz"!

Alíz 2009.01.05. 22:49:48

Szeretem az ünnepeket, de épp az idén ébredtem rá, hogy a szürke hétköznapokat méginkább szeretem. Ráadásul ebből van több. Örülök én is, hogy végre "helyreállt a rend" és ismét a napi rutin meghitt, biztonságos forgatókönyve szerint telnek a napok. :)

SA 2009.01.05. 23:00:02

Világ rendje? Holnap azért ne akarnak iskolába jönni Szentmártonban, mert karácsony lesz. Meg ez a mínusz kilenc fok! Szibéria! Jó hasizmozást! Akkor már nem vagy tesiből felmentve.

marisom 2009.01.06. 05:57:27

Jó is a szokásos rend, nehéz ünnep után neki indulni, de aztán helyre áll minden. Az nagyon jó érzés, hogy tudsz lazítani, azt én is szeretem.

amerika24 2009.01.06. 14:29:34

SA! Szentmártonban most lesz karácsony???:O Mclub! Örülök, hogy jól vagy. És annak is, hogy Misi már ott van , épen,egészgésen!Amerikai földön álmodik magyar otthonáról!!! Lehet , hogy Neked erre is szükséged volt. Az anyák már csak ilyenek!!!:)

margit2 2009.01.06. 18:37:52

Ez valóban nagyon jó, ahogy írod! Azt olvasom az írásodból én is, hogy valami jó dolog kezdődik! Kívánom is, hogy így legyen! Fő az egészség! %smile%

SA 2009.01.06. 22:02:35

Igen Amerika, ahol még a Julián naptárat használják, ami nem veszi figyelembe a szökőéveket, ma van Szenteste. Oroszország, Szerbia ortodoxai pl. ma, de a bolgár és román ortodoxok velünk együtt karácsonyolnak. Az alsószentmártoni vlakkok szerb-ortodox valásúak voltak, ezért két karácsonyuk van. Gyöngyi! Ma mennyi hasizomgyakorlatot csináltál? És a karizmád, akarom írni, karizmod? :D:D

oximoron 2009.01.07. 15:31:47

M! nezz be hozzam, legy szives, es van egy uj blogom: http://zold-ut.blogspot.com szeretnem, ha szerzotarsam lennel! vallalod? ugyugye, igen?

oximoron 2009.01.07. 22:03:04

M! van nálam neked valami! :) köszi! :)

M 2009.01.08. 06:45:39

Nem vesztem el, csak annyira összetorlódtak hirtelen a dolgaim, hogy nem volt időm írni. Mindenkitől, akit érint egy kis elnézést és türelmet kérek. Sok puszi! Gy/M

amerika24 2009.01.08. 08:50:01

SA! Köszönöm....ennyivel is okosabb lettem, és a mai ÚjSzó már tele van nem csak a gázárakkal, de az ortodox karácsonnyal is..:) M! Szép napot mára is!!!:)

SA 2009.01.08. 21:21:41

Ha már az ortodox karácsony előjött, tudjátok-e, hogy ez a nagyenyedi mészárlás évfordulója is. A genocidiumot levezénylő pópa egyik kezében kereszttel, a másikkal vasdoronggal bíztatta híveit. Inkább Heródes, mint Jézus papja volt 1849-ben.

katabetti 2009.01.09. 06:30:48

:) Örülök,hogy jól vagy!

Ildikó61 2009.01.09. 07:48:22

Az, hogy kímélted magad, szerintem nem baj, jobb, ha óvatosak vagyunk!

aratoga 2009.01.11. 20:37:21

Sziasztok! Most kezdem az új életet, kérem, hogy segítsetek, hogy legyen kitartásom. Hol találok recepteket és sablonokat, példákat az étkezésekre? Az elhatározásom nagyon komoly.

M 2009.01.11. 22:08:12

Kedves aratoga! Szeretettel köszöntelek nálam. Most sajnos csak ennyi időm van. De addig is nézz szét a honlapomon! Ha itt jobbra rákattintasz a kék könyvborító képére máris ott vagy. Egyébként a címe: http://www.pszichovellness.hu Szerintem ott sok hasznos dologra bukkansz, és majd még mondjuk a többit is. :)
süti beállítások módosítása