Szépséges feladathegyek

Livia figyelmeztetett kommentben, hogy ne rohanjak a jégen. Jól is tette, óriási kísértést érzek, hogy megint túlkapkodjam magam. És most is mennem kell. Megyünk Bajára és Szegedre. És előtte még van számtalan elvégzendő feladatom. De olyan „izé”, hogy még a kommentekre sem volt időm válaszolni. Ám gondolatban azért mindenkinek válaszoltam. Mindig olyan jól esik, ha ír valaki, és ha többel nem is, de azzal viszonzom, hogy szeretettel gondolok rá. Szóval az van (azon túl hogy félévvége az iskolában, ezer teendő a bajai ház körül, könyvelési időszak), hogy megjelent Alíz cikke (interjú velem!) a Krónikában. http://www.kronika.ro/index.php?action=open&res=25214 Nagyon örülök neki. És aztán Oximoron is mit nem kommentel! :D Most éppen azon vagyok, hogy a Líra boltjaiban is legyen a könyvből. De ahhoz még kell újakat is csináltatni, mert amennyit kértek, annyi nincs már. Szép gondok ezek. Nem is tudom, hogy most panaszkodtam, vagy dicsekedtem. :)

Szerző: empszi  2009.01.10. 08:45 5 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr235913277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szonika 2009.01.10. 09:40:51

Olyan szép ez a kép! :) A többihez meg: :-)

oximoron 2009.01.10. 15:29:27

:) szerintem az öröm panasza buggyant ki belőled jogos büszkeséggel töltve el Téged. Én is büszke vagyok ám Rád. És amit írtam, az egyáltalán nem vicc. Nagyon is komoly!

marisom 2009.01.12. 06:13:48

Ezek jó dolgok, ilyenekért érdemes kicsit kapkodni.

margit2 2009.01.13. 18:55:09

Bizony, hogy érdemes kapkodni, és büszke lehetsz rá, hogy ilyen "gondjaid" vannak! %wink%

zolderdo 2009.01.14. 18:27:31

Elolvastam a cikket, szerintem jól összefoglaltad a lényegét a könyvednek!Én sajnos csak odáig jutottam, hogy igyekszem napi háromszori étkezést viszonylag ugyanabban az időben elfogysztani! További szép sikereket kívánok Neked,új feladatokkal együttúgy,hogy ne érezd tehernek!:)
süti beállítások módosítása