Fagyos keddi életjel

Nagyon hideg van, és nagyon tél, de ennek ellenére szép csendesen fogyasztom az előttem álló feladatokat. Néha jönnek újak, de azért haladok. Annak azért örülnék, ha nem lenne olyan gyorsan sötét. Tegnap kerestek az egyik tematikus tévécsatornától, azt szerették volna, ha holnap be tudok menni egy stúdióbeszélgetésre. Ez sajnos nem megy most. Azért van némi hátránya annak, ha valaki kétszáz kilométerre él a fővárostól, és az sem egyszerű, ha nincsen szabadon kivehető szabadnap a tarsolyunkban. De azért nem panaszkodom, mert ezek a hátrányok csak nagyon ritkán tűnnek fel. Ezzel együtt majd találunk megoldást. Csak nem holnap. A világhír most csak késik, de azért nem marad el. :) Hétvégén jól sikerült a Baja-Szeged túra. Egy kicsit azért kizökkentem a ritmusomból. Elszoktam már attól, hogy hajnalig fent legyek. Na, de most megyek, hogy haladjak. Csak életjelet akartam adni magamról.

Szerző: empszi  2009.01.13. 16:28 5 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr325913275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alíz 2009.01.13. 17:00:53

Na végre! Már azt hittem, a "szépséges feladathegyek" maguk alá temettek, hogy napok óta semmi bejegyzés. Annak a tévés beszélgetésnek kifejezetten örülök és nagyon szurkolok, hogy összejöjjön.

Aranyhal 2009.01.13. 17:07:04

Köszi az életjelet...csak pontosan és szépen, ahogy a csillag megy az égen....%smile%

margit2 2009.01.13. 19:49:43

Itt is nagyon tél van! Szép ez a fotó, első ránézésre azt hittem tavaszi,...de jó is lenne...%smile%

kiezem 2009.01.14. 15:16:06

Draga M! a világhír NEM marad el.. ez TUTI!! :) Koszi az eletjelt meg a valaszokat is... Tiszteletpeldanyhoz egy "rendes" cimet kerek, emilben, pls! :) oleles, mk:)

M 2009.01.14. 17:17:34

Alíz, rossz pénz nem vész el! :) Aranyhal, megfogadtam a tanácsodat. Margit, sajnos nem, de én is megszavaznám. kiezem, már nagyon várom!!! (Tudom, jó bába mellett aggodalomra semmi okom!) ;)
süti beállítások módosítása