Jégben

Ezt a képet Dorozs csinálta tavaly januárban. De utólagos engedelmével elhoztam, mert most itt épp ez a helyzet. Szóval hajnalban elkezdett esni az ónos eső és Egerág belefagyott a Baranyai-dombságba. Buszok se be, se ki. Így tíz után haza is jöhettem az iskolából. Holnap meg valami megyei szünet lesz az időjárásból következő közlekedésképtelenségre való tekintettel. Annak ellenére, hogy majd valamikor le kell dolgoznunk ezt az időt, úgy érezem, most jobbkor nem is jöhetett volna ez a kényszeritthonlét. Rengeteg hivatalos levelet sikerült megírnom ma az ajándék időmben. Szóval úgy tűnik, utolértem magam. Most vagy tényleg megcsináltam mindent, amit már nagyon kellett, vagy annyira elegem van az egészből, hogy már újabb nem jut eszembe. Őszintén remélem, hogy az előbbi variáció van. Azt is remélem, hogy holnap délutánra felolvad valamennyire az út, mert be kell mennem a városba. Fontos. A jég alatt azért pezsegnek a dolgok. Készül a második interjú, és készül a második adag könyv is. Ferencnek sikerült egy nagyon nehéz vizsgája. És az adminisztrációs dolgaim elintézése után sincsenek az agysejtjeim munka nélkül. Alíz jól feladta a leckét. De ez még titok! :)

Szerző: empszi  2009.01.14. 17:10 9 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr815913274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildikó61 2009.01.14. 17:17:35

A holnapi közlekedéstől én is félek, szerencsére ma szabadnapos voltam.

M 2009.01.14. 17:19:09

Ildikó, pedig Te nem is errefelé laksz. Ott is ez van?

kiezem 2009.01.14. 22:25:40

huha! Aliz leckejebe nem kell egy kis segitseg? :) csak kerdezem...

skyppy 2009.01.15. 04:39:10

M itt is ez a helyzet, én persze dolgozom,mert gyalog is 15 perc a munkahelyem,de a kolléganőm nem dolgozik ma....lehet majd tudni valamit a leckédről?:-)))

Ircsike 2009.01.15. 05:56:28

En is remelem, hogy mara mar jobb lesz a helyzet. Van amikor muszaj kimozdulni. A nagy titokrol is egyszer lehull a lepel.... Csuszasmentes, vidam, szep napot kivanok Neked szeretettel!:)

Aranyhal 2009.01.15. 05:59:07

Itt is totál le volt fagyva tegnap...és ahogy ma kinéztem az ablakon, sem job a helyzet,...

Alíz 2009.01.15. 07:29:43

Kiezem minden segítség jól jön abban a bizonyos leckében, ami már nem sokáig lesz titok - legalábbis szerintem. :) S nem is annyira lecke, csak néhány továbbfejlesztendő ötlet. :)

kiezem 2009.01.15. 12:41:18

Aliz, ha barmilyen segitseg kell, szolj, es ha tudok , mindenkeppen segitek! :)

Dorozs 2009.01.15. 13:04:31

Köszönöm a kép beidézését, büszke vagyok rá :):)
süti beállítások módosítása