Kizárólag a helyszín kedvéért 

Ezt a bejegyzést kizárólag azért írom, mert ha egyszer egy olyan kérdést kapok, hogy melyik volt a legszokatlanabb helyszín, ahol bejegyzést írtam, tudjak valamit mondani.

Most ugyanis a pécsi pályaudvar restijében írok. Aki ismeri ezt a műintézményt, gondolhatja, hogy nem gyakran fordulok meg hasonló helyeken. Csak most busszal jöttem be a vonathoz, és örömmel láttam hogy itt van internetlehetőség, és így értelmesen tudom eltöteni a várakozás perceit.  

Egyébként azért is jó, hogy bejöttem ide, mert elolvashattam a leveleimet, és már kaptam reakciókat a mai cikkre.

No de hamarosan mennem kell, mert még itt hagy a vonat, ha sokat locsogok. 

Szerző: empszi  2009.01.16. 12:58 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr875913272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiezem 2009.01.16. 14:31:00

Draga M! "MÁRIS" voltak visszajelzesek? ennek orulok. Foleg, ha pozitivak...

kiezem 2009.01.16. 15:13:54

M! Ime, a link: http://www.baon.hu/cikk/204487

Dorozs 2009.01.17. 07:13:05

Igen, lenyűgöző tud lenni elsőre, másodikra, hogy _akárhol_ van net... Ott mivel...? WiFi vagy GPRS? (Bár ha utóbbi az mindenütt lenne...)
süti beállítások módosítása