A sztárságom következő állomása: Bors

mk aggódott, hogy eltűntem. De megvagyok ám, csak zajlik körülöttem az élet. Péntektől NLP-zni voltam, vasárnap éjjel éretem haza. Tegnap értekezlet és szavalóverseny is volt az iskolában, úgyhogy kinyuvadva értem haza. Nagyon lemaradtam mindennel. Ma meg egy „kis” meglepetés éret. Délelőtt felhívott a Bors riportere, hogy szeretne velem beszélgetni. Mondtam rendben, csak egy kicsit messze vagyunk egymástól. Azt mondja, nem baj, tudja, hogy én Egerágon vagyok. De ők most beülnek a kocsiba, és indulnak, ha addig végzek az óráimmal. Hát ma éppen három órám van az új óraendem szerint. Így tizenegyre otthon is voltam. Gondoltam egyre ideérnek. Hát, csak nem jönnek. Gondoltam, visszahívom a pasit, hogy merre járnak. Akkor látom ám, hogy nincs a száma a telefonomban. No, gondoltam, engem szépen átvertek, hogy is gondoltam, hogy miattam újságírók a nagy fővárosból ideautókáznak az Isten háta mögé. Már fogalmazgattam magamban, hogy mit is írjak ide a blogba a nagy átveréssóról, amikor hív a pasi, hogy itt állnak a kapu előtt, és nem találja a csöngőt. (Mondjuk, ezt nem is csodálom, mert az nincs.) Szóval jött egy újságíró és egy fotós. Kedvesek voltak. Főként a fotós. Egészen meg voltam hatva a viselkedésétől. Valahogy másnak képzeltem a bulvársajtó munkatársait. De legalább kellemesen csalódtam. Hogy a cikk milyen lesz, majd holnap kiderül. Egyébként be kell vallanom, hogy én azt hittem, hogy ez a Bors egy internetes újság. De a gyerekek felvilágosítottak, hogy ez kapható napilap az újságosoknál. Aztán tőlük meg megtudtam, hogy ez a Mai Nap utóda. No, annak sem voltam rendszeres olvasója, de tudtam róla. De most már a Borsról is tudok, és holnap meg is veszem. :)

Szerző: empszi  2009.01.20. 19:41 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr935913270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alíz 2009.01.20. 22:24:40

Hát, mit is mondjak? Őszintén szólva, a bulvársajtótól úgy írtózom, mint az ördög a szenteltvíztől, főleg azóta, hogy a kis cigánypurdénkból gyilkos szándékú, késelő rablógazembert gyártottak. Na, de reménykedjünk a legjobbakban! És előbb lássuk a medvét, aztán majd mondunk véleményt is. Ugye Oximoron? Mellesleg minden újságnál a legaranyosabb emberek a fotósok. :)

mk 2009.01.21. 01:04:20

M, megmondtam en teneked, hogy a vilaghirnev fele tartasz! :) Orulok, hogy eltunesed "igazolt" hianyzasnak bizonyult. Tiszta szivbol orulok a sikere(i)dnek, es holnap (azaz ma) megveszem a Borsot. Eletemben eloszor! :)

M 2009.01.21. 06:30:35

No, ennek az újságnak jó reklámot csinálok. Remélem, ők is nekem. Nagyon kíváncsi vagyok, mit hoznak ki a beszélgetésből, nem fogom személyesre venni. A lényeg, hogy sokan hallanak rólam, annyi talán lejön majd az egészből, hogy képes voltam lényesen javítani a saját sorsomon, s ezt aki akarja, utánam is csinálhatja. Ha ez meglesz, akkor jó. Mert akkor majd a nevem után rátalálhatnak a honlapomra, és ott majd megtudhatják hogy mit is mondok valójában. No, majd meglátjuk. Állítólag délután már fenn lesz az interneten is. Minden esetre azért, aktivizálom a karcmentes önbecsülésemet. :)

mk 2009.01.21. 11:08:43

MÁR nem volt meg az ujagosnal, igy a neten kersgeltem, de ott se talaltam. :( Ha megleled, a linket dobd be a koztudatba legy szives! :) oleles, mk:)

M 2009.01.21. 14:48:53

mk, azt mondták du. 6-5 felé teszik fel az anyagokat. Egyébként azért nem akkora élmény.
süti beállítások módosítása