A Bors-cikk linkje:

http://www.borsonline.hu/news.php?op&hid=17390

Majd még kommentálom a dologt, de most nagyon fáradt vagyok (Reggel nyolctól este hatig folyamatosan órám volt), s még egyéb iskolai teendők is várnak rám ma. S még azt sem bánom, ha egy kicsit ülepszik bennem ez a Bors-dolog. A papíron kiadott újság a képanyágában más egy picit, de a szöveg (a címet kivéve ugyanaz.)

Szerző: empszi  2009.01.21. 19:44 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr545913269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alíz 2009.01.21. 21:46:04

Elolvastam a cikket és lehet, hogy én vagyok nagyon előítéletes, de ennél sokkal rosszabbra számítottam. :)

marisom 2009.01.22. 06:16:57

Olvastam a cikket, gratulálok!

Ircsike 2009.01.22. 08:13:08

Orulok nagyon, hogy ilyen gyakran szerepelsz a mediaban, mert minden fogyni vagyonak tudnia kell, hogy nincs lehetetlen, es a modszereddel barki elerheti a kivant eredmenyt. En is szeretettel gratulalok Neked a sikerhez! Mert megerdemled!:)

Alíz 2009.01.22. 08:23:05

Elfelejtettem gratulálni - bocsi. Szóval ismételten és többszörösen is gratula! A Bors cikk azt jelzi, hogy annyira jó az M-módszer, hogy még a bulvársajtó sem tudta kikezdeni. :) Hajrá!
süti beállítások módosítása