Nagyon ízlett!

Nem tervezem, hogy gasztroblogot írok, de olyan finom salátát készítettem, hogy azt muszáj megosztanom veletek. Hétvégén Györgyi csinált olyan salátát, hogy jól kicsavart savanyúkáposztát összekevert vékonyra vágott lilahagymával, egy kevés olajjal, és rokfortsajttal megszórta. Nagyon finom volt. Az iskolában is elmeséltem az előre nem tervezetten, ám visszatérő gyakorisággal jelentkező „tanári receptklub” alkalmával. K.Ági megjegyezte, hogy ehhez hasonló volt a nagypapája kedvenc téli étele. Ő a savanyúkáposztát hagymával, olajjal, őrölt pirospaprikával és köménymaggal fűszerezte. No, gondoltam, összekombinálom a kettőt. A következőket tettem:

Jól kinyomkodtam a savanyúkáposztát, egy nagyrakás lilahagymát szeleteltem bele, öntöttem rá olívaolajat, megszórtam őrölt köménnyel és őrölt pirospaprikával, jól összekevertem, és gorgonzola (mert az volt itthon) sajtdarabkákat szórtam rá. Remek lett!

Hozzávalók: savanyúkáposzta, lilahagyma, rokfort–féle sajt, étolaj, őrölt pirospaprika, őrölt köménymag

Szerző: empszi  2009.01.22. 17:00 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr95913268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ev 2009.01.22. 18:53:14

Vacsora közben "meséltem" a családnak, tetszett nekik a saláta, ki fogjuk próbálni.

M 2009.01.22. 19:00:50

ev, jó étvágyat hozzá! :)

oximoron 2009.01.23. 19:37:53

mhmhmmmmmmmmm! ez nagyon finom lehet. es milyen egeszseges!! El is keszitem! oleles, mk:)

amerika24 2009.01.23. 22:13:28

De jól hangzik....talán mert imádom a rokfortsajtot....meg a többi penészessajtot is....:)
süti beállítások módosítása