Pszichowellness-tábor - Első információ

Igazán eseménydús hetem volt. Pedig lett volna min gondolkodnom. Nagy fába vágtam a fejszémet. Tábort szervezünk Szárhegyen, Gyergyószárhegyen . Pszichowellness tábort. A nyáron. Kétszer egy hét július 7-14 és 15-22 között. Alíz ötlete volt még novemberben. Először nagyon nagy falatnak tűnt nekem. Aztán Györgyivel is beszéltem róla. Nagyon jó ötletnek tartotta. És ő is jön. Együtt tartjuk a foglalkozásokat. És nagyszerű lesz, úgy érzem. Annyi mindent lehet adni. Egész nap ezen gondolkoztam. Most teljesen kézenfekvő minden. (Majd visszagondolok erre az érzésre, ha rám törne a para.) Már alakul a program. A pszicho-n kívül a wellness is. Alíz megint remek munkát végez, mint novemberben, ez már eddig kiderült. Már vannak jelentkezők is. Most nem mondok többet. Még sok idő van addig.

Szerző: empszi  2009.01.24. 19:47 11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr825913265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SA 2009.01.24. 22:34:31

Jó fába vágtad! Tehát (hylo)wellness, psychowellness lesz, és pneumowellness nem? :)

Alíz 2009.01.24. 22:41:50

Az ötlet nem egészen az enyém. Agyaltunk mindenfélén, aztán egyszercsak kipattant az ötlet. De nem is az a fontos, hogy kinek az ötlete volt, vagy nem volt, hanem az, hogy lesz egy tábor, ami a fogyásról szól. És ami nagy szerencse: mindehhez remek partnerre leltünk Hajniban, a szárhegyi faluturizmus főgazdasszonyában. :)

skyppy 2009.01.25. 05:15:22

..hogyan lehetne jelentkezni rá?....két eyget ütnék egycsapásra ,mivel még soha nem jártam ott....:-)

Alíz 2009.01.25. 08:04:23

skyppy, M.-nél lehet jelentkezni. Úgyhogy jó helyen tapogatózol. :)

katabetti 2009.01.25. 13:21:17

És engem is meghívsz,hogy az emberek beszédjével foglalkozzam picit? :) A pszichológusom küldi hozzám a kuncsftjait. :) No,ez utóbbi igaz,de az előbbit viccnek szántam.Drukkolok és tuti szuper lesz a tábor!!!!!!!Puszillak! Ui:Régen kommenteltél nekem.Hiányollak!Mikor jössz Pestre? Mikor találkozunk?

M 2009.01.25. 15:08:00

Anti, az is lesz, csak nem én tartom és nem ott, :) Aíz, igen, igen!!! Az a lényeg... skyppy, még csiszolgatjuk a gyémántot :) , de hamarosan jövök a részletekkel. Ahogy Alíz is írta, nálam lehet majd jelentkezni. Az biztos, hogy a blog olvasói elsőkézből értesülnek mindenről a táborral kapcsolatban. :)))) katabetti, de örülök, hogy látlak. Majd én megyek hozzád beszédet javítani. (Ezt csak viccnek szántam - sajnos -, mert ha nem laknák olyan messze, biztos, hogy mennék. )

csibike 2009.01.25. 21:09:19

Olyan jó látni, ahogy az álmod lépésről lépésre megvalósul és egyre szebbé válik :)) Gratulálok és nagyon drukkolok :)

kiezem 2009.01.25. 23:22:25

+ 1 fő! Ott a helyem! :) P. S. A pakk holnap indul utjara! :) oleles, mk:)

Ircsike 2009.01.26. 06:51:52

Amikor "megismertelek" majdnem meghaltal egy betegseg miatt es azota mennyi minden szep, sikeres dolog tortenik Veled. Tiszta szivbol orulok ennek! :) Nagyon jo otlet a tabor, mert egyutt minden konnyebb, meg az eletmodvaltas is.:) Tudjak egymast biztatni es egyutt orulni a sikereknek. Nagyon jo, hogy innen a blogrol mindenrol idoben ertesulhetunk. Szeretettel olellek!:)

M 2009.01.26. 19:28:06

Csibike, köszönöm! Jó érzés tudni, hogy ez „átjön” (Bár eddig nem gondoltam rá, csak mindig írok valamit, ami jön. Kiezem! Nagyon örülök, ez remek! És köszönöm a blogodban írtakat is!!! :) Ircsike, remélem, sokat tudunk segíteni egy-egy hét alatt. Nagyon jó élményeket igyekszünk adni. És jó kezdés után ígéretes lehet a folytatás.

Aranyhal 2009.01.27. 06:32:17

nagyon szép helyet találtatok a tábornak, biztosan sikeres lesz, az embernek a lelke is felüdül itt. :)
süti beállítások módosítása