Nagyon várom a tavaszt

Nem vesztem el, csak valahogy megint sok munka volt a héten. Nem értem ide. Holnap megyek Pestre NLP-zni. Modellezünk, meg tábori programot csinálunk. fázom, fáradt vagyok, várom a tavaszt és a napsütést. Ma szülői volt. Sokszor nehéznek érzem, ami van, de senki nem mondta, hogy könnyű lesz. Egyéként szép. A honlapom blogjában is ott van a cikk, amit a Virtusra írtam. Miket nem teszek! Ah! De most megyek aludni. http://pszichowellness.hu/?q=node/122

Szerző: empszi  2009.02.12. 20:57 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr545913257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildikó61 2009.02.12. 21:05:05

Én is várom, vettem ma uv-szűrős arckrémet.

margit2 2009.02.14. 14:50:04

... Azt hiszem, hogy a tavaszt már nagyon sokat várjuk! %wink%

SA 2009.02.17. 22:48:27

Van olyan, hogy UV szűrős arckrém? Nekem a böröm eleve UV szűrő, mert kreol vagyok, vagy mesztic, vagy mi. A feleségem viszont fehérember, majd ajánlom neki. Szerencsére a gyerekeim is pigmentáltabbak a hónál, ami ilyen ózonlyukas idóben előny. Tavasz, tavasz, gyönge tavasz, ki füvet, fát megújítasz!
süti beállítások módosítása