No, én is csináltam maganak ilyan netlogos megjelenés.

Már annyi helyen vagyok a neten, hogy győzzem követni. :)

http://hu.netlog.com/empszi

Csak hogy valami napló jellege is legyen enneka bejegyzésnek, ezért elmesélem, hogy a mai napom az infromatikai fejlesztés jegyében telt. Ennek nyomai itt is láthatók. A netlogos empszin kívül van már netes elérhetősége a Mathiász Vendégháznak (Ez az a hely, amit a "bajai ház" cimkével szoktam illetni.) Persze, azért nem teljesen az én éredmem. Hogy őszinte legyek, Misi csinálta. Én csak összeraktam, mint egy dokumentumot. Viszont én illesztettem be ide a blog szélébe. (Mondjuk, meg is látszik.:) )

Ezen kívül még csináltam egy kis tájákozató lapot a nyári táborról, de azt majd holnap biggyesztem ide. Több map, mint kolbász! :)

Szerző: empszi  2009.02.17. 22:00 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr255913254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SA 2009.02.17. 22:43:46

Netlog? A mög mi? Havazik felétek?

kiezem 2009.02.18. 01:55:06

SA! énsetudom, mi fan terem, de nem baj! valami uj orulet, biztosan! :) vagy nem. mindenesetre nagyon remelem hogy a sok bába kozt nem veszik majd el a gyerek! :) ugye, M???? oleles, kiezemtol:)

M 2009.02.18. 06:04:31

Anti, kattints rá, oszt látod. Ja, eseget a hó, de nem jelentős. Csak a hétvégi időjárás miatt drukkolok. Kiezem, ez nem bába csak egy megjelenési lehetőség. Csak úgy, a keresők kedvéért. No, majd egy bejegyzésben összeszedem, hogy mik is vannak. :) :) Viszontölelés. :)

Alíz 2009.02.18. 07:21:17

A Netlog az egy jó lehetőség, csinos kis oldalt lehet szerkeszteni, ráadásul a saját formádra és hasonlatosságodra. Nézzétek meg az enyémet is, M. korábbi bejegyzésében ott linkje. Nálunk is havazik. És az idén még mindig nem értem rá egyet szánkózni. :(

SA 2009.02.18. 17:44:31

Én meg csináltam a blogomon linket a blogodra
süti beállítások módosítása