Error

Ma délután elájult a gmail. Az index erről szóló cikkének kommentjei között olvastam, hogy milyen hülye az, aki ezt a levelezőt használja, mert aki olyan csóró, hogy ingyenes szolgáltatást használ, az megérdemli. Márpedig én ezt használom. Igaz, elég sok tehetősebb ember van nálamnál  , de azért lenne (sőt van is több) fizetős címem is, pl. az internetszolgáltatónál is van, meg a honlapomhoz is tartozik vagy négy. Én mégis ezt szeretem. Egyre több funkciót fedezek fel benne. Mégis nagyon fura érés volt, hogy nem működik. Annyira be vagyunk rendezkedve ezekre a dolgokra, és nem is vesszük észre, csak akkor, ha valamiért nincsenek. Ezen kívül (tegnap este) elküldtem életem első és utolsó körlevelét mindazoknak, akiknek a címét tárolta a program. Én naponta kapok mindenféle körleveleket, ha nem érdekel, kitörlöm, és kész. Magamból kiindulva nem is gondoltam, hogy lesz, aki érzékenyen reagál a dologra. Itt is elnézést kérek. Sajnálom, és ígérem, többet nem fog előfordulni, mint, ahogy eddig sem kapott tőlem sem körlevelet, sem továbbküldőst soha senki. Teljesen igaza van, annak, akinek ez nem tetszett, és tényleg meg kellett volna gondolnom, hogy egyszer sem fér bele az ilyesmi. Csak azt gondoltam, nagy dolog ez az életemben előszöri táborszervezés, és akivel már váltottam szót életemben, ennyi nem zavarja tőlem. Nyilván van olyan összetevője a dolognak, mellyel nem számoltam. Tévedni emberi dolog, és mindig tanul az ember.

Szerző: empszi  2009.02.24. 16:07 11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr355913251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szonika 2009.02.24. 17:41:29

Én örültem annak a levélnek (bár kétszer is megjött :-) ), nem azért, mert azt tervezem, hogy részt veszek rajta, hanem mert látszik, hogy történnek a dolgok, és örülök az örömödnek. :)

M 2009.02.24. 17:49:00

Szonika! :) Lehet, hogy ma most mosolyogtam először? De ezt a hangulatot - úgy döntöttem - megtartom. Köszönöm! :)

skyppy 2009.02.24. 18:26:25

..én is válaszoltam, és nem értettem félre, sőt jól esett ,hogy gondoltál rám...:-)) ..mostanában sok furcsa emberről hallok...mintha mindenkinek alacsony lenne az ingerküszöbe....

Csillagvihar 2009.02.24. 21:42:59

A gmail-es véleményeket (legalábbis egy részét) én is olvastam. Nem ellened szól, ne vedd magadra. Alapvetően arról szól a dolog, hogy aki céget alapít, komoly, üzleti levelezést folytat, az igenis szánjon rá némi pénzt, hogy legyen egy előfizetéses mail-fiókja. Ez egyrészt azt jelenti, hogy igenis, komolyan veszi amit csinál, másrészt nincs kiszolgáltatva egy ingyenes szolgáltatásnak. Hiszen, ha a rendszer meghal, mint ma a gmail, nincs kin számonkérni, nincs kit felelősségre vonni, nincs kitől kártérítést kérni. Bocs, ha hosszú lettem. :)

catyst 2009.02.24. 21:51:24

az ilyenfajta körlevelekkel csak egy nagy baj van (és ezt nem kekeckedésből írom, hanem a jövőre nézve tanácsként, ha sokat fogsz levelezni), hogy az összes címzett neve-címe látszik.. elég, ha a kb. 150-200 címből egynek a gépén van féreg, vírus, akármi, ami leszedi a címeket, és onnantól ömlik a spam a jelzett postaládákba.. biztos vagyok benne, hogy minden akadályt legyőzve sikeresen megcsinálod a táborodat :) én is hosszú lettem, bocs :)

Csillagvihar 2009.02.24. 21:54:04

erre is van megoldás, az úgynevezett "titkos másolat" :)

oximoron 2009.02.25. 00:53:25

Draga M! Én is ketszer kaptam meg, es mindketszer orultem. Egyre inkabb ugy erzem, hogy szenzacios lesz a tabor....velem egyutt, termesztesen! :)

Dorozs 2009.02.25. 03:31:54

Hja, azért a GMail olyan gyakran nem hasal el; szerintem még messze a legstabilabb ingyenes mail lehetőség és ha nem is reklámmentes, legalább olyen hülye izgő-mozgó grafikák nincsenek benne. Az meg hogy nagy ritkán hasraesik, taláb csak értelmes figyelmeztetése a véletlennek, hogy a fontos cuccokat ne online hanem offline (is) tartsa az ember. A körlevelekről: egyfelől a napi termésben eggyel több vagy kevesebb tényleg nem számít, mésfelől a del billentyű csodákra képes... :) Már ha valakit nem érdekel... (Halk és nem rosszalló [!] megjegyzés, hogy a békesség és nyugalom érdekében az adatvédelmi törvény illetve az elektronikus kereskedelemről szóló törvény idevonatkozó pintjait érdemes átböngészni, nehogy...)

M 2009.02.25. 06:40:23

skyppy, örültem neked! :) csillagvihar, most kezdem érteni a dolgot. Amit eddig előnynek gondoltam, az lehet hátrány is adott esetben. Szóval eddig én pl. azért szerettem a gmailt, hogy akárhonnan elérhetem az ott lévő dolgaimat. De már értem, hogy a fontos leveleket nem árt máshol is tárolni nemcsak a gmail szerveren. No, mondom, mindig tanul az ember. (Majd ötvözöm az előnyöket.) :) catyst, igazad van, de nekem ilyen férgek eszembe sem jutnak (jutottak eddig) , jellemző! De ezután figyelek erre is. :) oximoron, igyekszem és már én is nagyon várom az együtt tölthető napokat! :) :) :) Dorozs, megfogadom a tanácsodat, hasznos lehet. :)

amerika24 2009.02.27. 20:15:23

Hát én is majdnem elájultam , mikor semmit se csinált az e-mail cimem....megfagyott!!!

M 2009.03.01. 07:59:48

amerika24, még szerencse, hogy ritkán van ilyen
süti beállítások módosítása