Helyzetjelentés

Van olyan, hogy nem a fogfájástól fáj a fogam? Már egy ideje bujkál bennem valami, hol a fejem fáj, hol a torkom, most meg a fogam. Mondjuk, nem csodálkoznék rajta, hogy ha a szervezetem vírusokkal harcolna, aztán néha veszésre is állna, mert az iskolában naponta körbetüsszögnek, körbeköhögnek a gyerekek. De nem szoktam elkapni betegségeket. Igaz, beteg most sem vagyok, csak kerülget. Vagy mégis a fogammal van baj? Ez a hét nagyon furcsa volt. Kedden teljes tél volt, leállt közlekedés egy időre Pécs és Egerág között. Olyan hóesés volt, mint már régen. De másnapra elolvadt az egész, igaz jeges út lett helyette reggelre, de délre már az is felolvadt. Néha ki-kisütött a nap is. A kedvem is olyan volt ezen a héten, mint az időjárás. Sok nyomott, ködös, reménytelennek tűnő perc keveredett néhány napfényes pillanattal. De minden jó, ha a vége jó alapon most azt tekintem a hét zárásának, hogy délután hívtak a Vitál TV-től, s megbeszéltük a múltkor elhalogatott felvétel időpontját. Ráadásul az előbb varázslatos látvány fogadott, amikor kinéztem a konyhaablakon. Hasonlóan ehhez a képhez. Egymás közelében áll a fényes holdsarló és egy nagyon fényes csillag. Ők ketten, mint a mesekönyvben (A csillag most közvetlenül a felfelé mutató holdsarló fölött áll sokkal közelebb a Holdhoz, mint itt a képen, és nagyon fényes.). Szóval, megemelem az erre a hétre eddig adott pontszámot.

Szerző: empszi  2009.02.27. 19:12 12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr15913249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillagvihar 2009.02.27. 19:36:14

fültől, arcüregtől is kisugározhat a fájdalom.

2009.02.27. 23:54:38

Ez a Vénusz, édes Gyöngyi. Ilyenkor napnyugta után, a nyugati égbolt alján gyönyörű kék színben ragyog. Ilyen volt?

Ircsike 2009.02.28. 05:00:16

Szivbol kivanom, hogy ne legyel beteg. Remelem ha esetleg egy virus tamadasba lendulne a Te eros szervezeted legyozi. Nagyon kedves kepet tettel fel. Most mar a meteorologusok szerint is MINDJART ITT A TAVASZ!:) Szeretettel kivanok Neked fajdalommentes, egeszsegben gazdag szep hetveget!:)

Livia 2009.02.28. 08:07:08

Múlt héten mentem át az influenzán, vigyázz Magadra, tele van virosokkal a levegő!!

Alíz 2009.02.28. 09:10:09

Gyógyulást és pihengess! Aztán majd ha mész a Vitál tévéhez, el ne felejtsd megemlíteni a nyári táborunkat. :)

2009.02.28. 16:03:08

Lehet arrcüreg gyulladás, sajnos. Nekem egyszer, nagyon régen, két figamnat húzták ki fölöslegesen, mert fájt, majd kiedrült, hogy valójában arcüreggyulladás volt. Vigyázz és gyógyulj. Szerintem az infralámpa segít, Nekem biztsan. Puszillak. J.

2009.02.28. 16:04:02

Jaj, már megint mennyi elütés. J.

oximoron 2009.02.28. 19:16:24

jééé, tegnap (pénteken) en is felfigyeltem a holdra es arra a bizonyos, nagyon erosen ragyogo csillagra! :) ma nem latszik semmi, mert dunnakent boritja be az eget a sok felho... :( Mikor leszel benne a tévében ?

Ildikó61 2009.02.28. 20:03:05

Az előbb néztem a Holdat, olyan szép! Öblögess gyógynövényes vízzel, ártani nem árthat!

Lazac 2009.02.28. 20:54:06

Ma én is láttam, csodaszép...a Hold a Vénusszal :)

M 2009.03.01. 10:46:44

Csillagvihar, esélyes, hogy igazad van. Ircsike, én is bízom benne, hogy nagy harcos vagyok és győzök :) Szép vasárnapot! :) Lívia, örülök, ha már túl vagy rajta. Alíz, nagyon remélem, hogy nem „semmi haszon fejibe” vonatozok kétszer három órát. :) J, én is azt gondolom, hogy nem a fogam lesz. Két hete hol ez, hol az próbálgat (fej, torok, fog, nátha), nyilván valami gyulladás az arcüregem körül, de már kifelé jövök, remélem. Oximoron, 11-én lesz a felvétel, hogy az adás mikor lesz, azt nem tudom. Majd megmondják. Te tudod fogni ezt a csatornát? Ildikó, megfogadtam a tanácsodat. És jobban is vagyok, mint tegnap. :) Lazac, örülök, hogy látlak! Ugye, jössz majd néha.

oximoron 2009.03.01. 12:24:43

M! itthon nem, de a cégnél mindet lehet fogni! Es szerintem ugyis olyankor lesz, amikor dolgozom! :)
süti beállítások módosítása