Médiás

Szóval tegnap megvolt a tévézés. Nos, azt hiszem, nem vagyok éppen reménytelen eset, de még jócskán kell gyakorolnom ezt a dolgot, hogy otthonosan mozogjak benne. Idegesített, hogy zavarban vagyok a helyzettől. Nyilván más is így van vele, de én kifejezetten utálok zavarban lenni. Úgyannyira el voltam varázsolva, hogy nem is emlékszem, miről is beszéltünk az első felvételen. A végén elfelejtettem levenni a mikrofonkát, aztán bementem a férfivécébe átöltözni. Jött be egy pasi, jól meglepődött, bocsánatot kért, mondtam, neki, hogy semmi gond, kiment, majd visszajött, hogy ez a férfivécé. Nos, addigra már éppen átcseréltem a felsőmet, mert ugye következő felvétel „egy hét múlva” van, s ehhez kellett valami változás a külsőmben. A műsorvezetők is átöltöztek, no ők nem a férfivécében. Nyilván el lennék keseredve, ha meglátnám a felvétet, de ez a veszély nem fenyeget, mert azt hiszem, nálunk nem lehet fogni a Vitál Tévét. Egyébként a március 23-ával és a 30-ával kezdődő héten lesz a Más-kép című műsorban. Hogy volt-e haszna, nem tudom, de ezt előre nem lehet eldönteni. Ez olyan kockáztatós befektetős dolog. Egy haszna azért mindenképpen volt. A sminkes gyerek igen őszintének ható megjegyzése, miszerint mennyire jó színe van a hajamnak. No, erre majdnem beestem a sminkespult alá meglepetésemben. De még ráerősített, hogy tényleg, és be ne fessem, mert az nagy baklövés lenne. És felhozta Az ördög Pradát visel című filmet mondandója illusztrálására. Tudtam ugyan a filmről, de nem láttam (eddig). Viszont feltétlen meg fogom nézni. Igaz, hogy éppen a negatív főszereplő az apropója a felemlegetésnek, de elnézegetve a filmből származó képeket, azért ez nem olyan dehonesztáló rám nézve (képileg :) - a többit nem tudom még.) Egy ilyen megjelenéssel azért hosszútávon kiegyeznék. Meg azzal is, ha úgy tudnék viselkedni a kamerák előtt, mint Meryl Streep, a hírnévről nem is beszélve! :) :) :)

Szerző: empszi  2009.03.12. 14:19 13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr145913243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szonika 2009.03.12. 16:21:48

amikor már celeb leszel nem leszel zavarban... ;-) nagyon jó film ez! Nézd meg mindenképp! És annyira nem negatív. Mindenki emberi benne... a maga módján :-)

Alíz 2009.03.12. 17:01:43

Ne izgasd magad, mert a tévézés is csak megszokás kérdése. Mióta tollforgató kisiparos vagyok, mindkét oldalán álltam már jónéhányszor a mikrofonnak, de még mindig nem szoktam meg. :))) Például, ha az interjúalanynak szánt kérdést előre nem írom le, akkor olyan dadogást lezavarok, hogy csak nnnna. De Te eléggé ügyesen csinálod, lefigyeltelek Gyergyóban. :) Másrészt, meg ne izgulj, a vágót azért találták ki, hogy "lúgozza ki" a filmből a dadogást, a nem odaillő részeket. Arra viszont befizettem volna, hogy lássam a pasi képét, amikor meglátott téged a férfi vécében. De szerintem, ő sem állt le a fejlődésben. :)))

margit2 2009.03.12. 19:58:25

Mi tudjuk fogni, ha pontosabb időpontot tudsz, majd jelezd ám!%smile%

SA 2009.03.12. 20:31:58

Miért a férfi WC-ben?

Lazac 2009.03.13. 13:01:29

Anyukámnéknál van asszem Vitál TV.... Azért Téged ilyen beállásban nem tudlak elképzelni.:)

Ircsike 2009.03.13. 14:53:05

Tedd magadba azt az egeszseges onbizalmat, amit ilyen helyzetekben jo elovenni. Akkor nem a ferfiveceben fogsz oltozkodni.:) Nagyon orulok, hogy igy alakulnak a dolgok, marmint a mediaszereplesekre gondolok. Most en is megnezem, hogy a sok csatorna kozott van-e nalunk Vital, remelem lesz, mert nagyon szeretnem latni a beszelgetest.:)

Ircsike 2009.03.15. 06:03:30

Nalunk nincs Vital TV, pedig egy pontosan nekem valo csatorna! Azert remelem a neten latni fogom a beszelgetest!:)

2009.03.15. 19:05:16

Szonika, megnéztem, tényleg jó! Alíz, hát elég hülyén nézett, de nyilván én sem különben. :))) Margit, majd megírom itt. Anti, mert annyira el voltam varázsolva, hogy nem vettem észre, hogy az az. :) Lazac, majd még gyakorlom ezt a beállást. Ki tudja, mi lakik bennem! :)))))) Ircsike, ha most nem látod, akkor majd egyszer bepótoljuk egy személyes találkozóval. :) Ha nem is éppen most, de egyszer biztosan lesz rá alkalmunk.

mclub 2009.03.15. 19:06:23

Hát ezt meg hogy csinálta a gépem? Miért nem emlékezett rám? Én voltam az előbb.

SA 2009.03.15. 19:11:44

Egyből rájöttünk, hogy Te voltál. Egyébként nem olyan egyyértelmű, ha a szövegből ki nem derül, mert figyelj csak, a következő konmemt én leszek a te izéddel (avataroddal)

SA 2009.03.15. 19:12:42

Ezt az én blogomon s megcsinált egy barátom, hogy az én avatarommal kommentelt.

mclub 2009.03.15. 19:24:14

Hé, Anti, ezt ne csináld! Ez elég félelmetes!

SA 2009.03.15. 20:06:35

Számomra egy nő a férfi WC-ben sokkal félelmetesebb :D:D:D:D:D:D:D:D:D
süti beállítások módosítása