Hány blogom van?

Ezt kérdezte az előző bejegyzés kommentjében Alíz. Nos, egy kicsit több, mint amennyire időm van. :)

Ez az „igazi” blogom. Ez volt az első. Nem sokára lesz két éve, hogy kezdtem. Itt tanultam meg, hogy mi is blogot írni. Mi is ez a műfaj. Itt kialakult egy kis társaságom, ismerősőseim, barátaim lettek ennek nyomán néhányan. Ez olyan, mint a házam az utcában. Igazából, amikor elkezdtem az volt a szándékom, hogy még kiadás előtt közöljek részelteket a könyvemből, hogy lássam, hogyan fogadják a gondolataimat mások. Aztán annyi segítő kedves embert találtam itt, amit álmomban nem gondoltam volna. A betegségem volt a vízválasztó. Addig szinte kizárólag a könyvemből vett részelteket tettem fel, nagyon ritkán egy-egy személyes közlést. Aztán a betegségem történetét, majd a könyv születését írtam egyre több személyes bejegyzéssel. Meg azt, hogy hogyan nyílik ki előttem a világ, hogyan lépek ki innen a faluból. Szóval, ez az igazi blogom.

Egy éve elkészült a honlapom. Annak is van blogfelülete. Oda kizárólag a honlap témájával kapcsolatos dolgokat írom. Sokszor innen veszek át oda írásokat. Általában az itteni receptek ott is fenn vannak. Itt lehet megnézni, http://pszichowellness.hu/?q=blog/2 de gondolom, akit érdekel, az tudja, hiszen már mondtam többször.

Van még a Hoxa. Fogalmam sincs, hogy hogyan találtam rá. Egyszer regisztráltam, aztán nem fogalakoztam vele, majd újból eszembe jutott. Ez egy olyan női portál, ahol rengeteg ember van, aki érintett a túlsúly kérdésében. Azt hittem, jó terep lesz arra, hogy erről a témáról beszélgessek. Ám nagyon furcsa moderálási viselkedése van annak a helynek. Nagyon durván lépnek fel minden olyan esetben, melyre bármilyen módon rá lehet fogni, hogy reklám. Pl. velem levetették a bemutatkozó lapomról!!!!, hogy van egy honlapom, meg a könyvem címlapjának fotóját. (Pénzért, jó sok pénzért persze lehetne reklámozni.) Szerintem, ahogy csinálják, az gusztustalan. Az iwiw is reklámokból él, de hogy te a saját oldaladra feltedd, hogy mi a honlapod címe, meg hogy könyvet írtál, és íme a címlapja, az normális. A múltkor meg azért nem közölték a kalóriasűrűséges cikkemet, mert szerintük azt máshonnan vettem át. Hát persze, a saját honlapomról. Meg is írtam nekik, de nem is válaszoltak. No, jó hagyjuk. Nem lenne kötelező ott lennem. Azért vagyok mégis jelen ott, mert olvasnak ott is páran, és kapok néha nagyon szívhez szóló leveleket, és remélem, már annak a helynek a révén is segítettem egy-két embernek. De az azért a terveim között szerepel, hogy ha majd híres leszek, azért annak a moderátornak felteszem a kérdést, hogy zavarja-e továbbra is, hogy ott vagyok a portálján. Ott nincsenek beszélgetőtársaim. Ott nincs kommentelés. Nagyon igyekszem minden nap egyszer belépni és valamit írni. Mindegy mit, ami elsőre szembe jut. És nem olvasom vissza, még úgy kutyafuttában sem, mint ezt, úgyhogy abban még ennél is sokkalt több elgépelés van. És nem valakihez beszélek, mint itt, inkább csak a spontán gondolataimat írom le. Itt a címe: http://www.hoxa.hu/?p1=forum_tema&p2=7877

Aztán közben valahogy rátaláltam a Virtus nevű helyre is. Ez nem blog, hanem úgy látszott, hogy egy jó publikáló hely, és írtam oda néhány dolgot. http://www.virtus.hu/?id=user_art&user_id=8901 Ha lenne időm, akkor lehet, hogy megérné többször is írni, csak van valami furcsa azon a helyen is, de nem volt annyi időm, hogy kitapasztaljam, hogy mi is az, amit diszharmonikusnak érzek. Már elég régen nem írtam oda, de még tervezem.

Majd jött Alíz a netlogos ötlettel. Gondoltam, ez is jó felület lesz, hogy a táborról beszélgessünk. De ezt is mondtam már. http://hu.netlog.com/empszi Sajnos nagyon kevés idő van erre. Itt is lehetne szomszédolni, beszélgetni stb. Csak sokkal több idő kellene hozzá. A netlogra eddig általában olyan írásokat vittem, amit már írtam máshova, és a túlsúlytémához kapcsolódnak. Mert, ha lenne időm, az egy nyilvános, beszélgetős, tematikus blog lenne.

Végül a múlt héten valamelyik nap fogalmam sincs már, hogy milyen úton módol rátaláltam (vagy inkább mondhatnám rám talált?) a blog.hu-s blogfelület. Ebben az fogott meg, hogy innen válogatják ki azokat a bejegyzéseket, melyek az index.hu címlapjára kikerülnek. Azt gondoltam, csak úgy írok valamiket ide, csak amit az ujjam leír gondolkodás nélkül, s majd szépen meglátom, hogy tudok-e olyasmit írni, ami érdekli a szerkesztőket, és esetleg kikerülök én is az indexre. Az ismertségi indexemnek elég jót tenne. :) No, ez még nagyon az elején van. Majd meglátom. A címe: http://pszichowellness.blog.hu/ Épp ma reggel jutott eszembe, hogy ezt a sok írást, ha egyszer összefésülöm, akkor kibontakozik belőle az életem. S micsoda érték lesz, ha majd híres leszek. :) Egyébként meg lehet, hogy a kutyát sem érdekli, de a mostani híresek régi dolgai sem tarthatnának több figyelemre igényt, ha a gazdájuk nem válik később híressé…

Szerző: empszi  2009.03.24. 14:30 8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr345913237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SA 2009.03.24. 16:04:39

Le vagyok döbbenve! Egy titkos multiblogger! :D:D:D:D:D::D

Rebarbara 2009.03.24. 19:48:39

Elképesztő! És erre mind jut időd?

Alíz 2009.03.24. 19:54:20

:)))) Azonban, épp most hívtak fel telefonon - többen is -, hogy Erdély több településén is látták a Vitál tévében a veled készített interjút. Ennek eredményeképpen hárman is érdeklődtek a pszichowellnesstáborunk iránt. Remélem, komolyan is gondolják, elküldtem a tájékoztatót nekik. :)

2009.03.24. 20:01:43

SA :) Rebarbara, örülök, hogy jöttél! Hát ez az! Nincs időm ezekre. :) de mondjuk a ctrl c ctrl v eléggé sokat segít. :) Alíz, ez remek hír!

M 2009.03.24. 20:24:36

ja, hát én voltam, csak még mindig megvan ez a gondom, hogy elfelejt gépem.

Vica 2009.03.27. 23:33:49

Kedves Gyöngyi! Bepipálod az "emlékezzek rád" kockát? Vagy nálad nem látszik? Ott van a "nevem" mező mellett.

2009.03.30. 21:04:34

Vica, sajnos ennél nagyobb a baj. Valami oknál fogva minden helyen, ahol megjegyeztettem a gépemmel a jelszavamat minden egyes kikapcsoláskor "elfelejti". Úgy, hogy ha itt kipipálom, amit mondasz, az csak a kikapcsolásig marad kipipálva.

M 2009.03.30. 21:05:34

No, tessék, és mindig elfelejtem, hogy nincs ott, mert eddig mindig ott volt! Szóval én voltam az előbb.
süti beállítások módosítása