Gyönyörű húsvétot mindenkiknek!

Valaki azt mondta az előbb kommentben, hogy hanyagolom ezt a blogot. Lehet benne valami, bár nem direkt van. Sokat ülök a gép előtt, de azzal törődtem, hogy megtaláljam azokat az embereket, akik majd a tábor résztvevői lesznek. Meg küzdök azzal, hogy „Sokat akar a szarka…” Valahogy nem tudom elhinni, hogy nem tudom gyorsabban hatékonyabban csinálni a dolgaimat, hogy egyszer már a végére érjek. Tudom, hogy nincs ez így jól, meg valami vírussal is küzdök, úgyhogy itthon is kevesebbet csináltam húsvétra, mint terveztem. Igaz, így is bőven elegendő, de jobb szerettem volna mindenféle házimunkában többet végezni. Bár végül is mindegy. A lényeg, hogy húsvét van, itthon van mind a két fiú, ragyogóan süt a nap. Kerestem feltámadásos képeket az ünnep tiszteltére, de nem találtam szebbet a tavalyinál. Úgyhogy az idén is ezt teszem ide. Ennél jobban egyben sem láttam meg a lényeget.

Szerző: empszi  2009.04.11. 15:55 8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr465913228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2009.04.11. 16:14:54

neked is kellemes húsvéti ünnepeket kívánok...:-))

SA 2009.04.11. 16:42:05

Feltámadt Krisztus! Valóban feltámadt!

SA 2009.04.11. 16:45:51

(Nem találtál szebbet? Akkor én küldök egyet. Szerintem egyke a legszebbeknek: http://www.wga.hu/art/m/master/ms/7resurr.jpg ugye?)

SA 2009.04.11. 17:02:09

Ja és ez is szép! Ez Hrysztosz anekszi ek nekron, Vagyis "Feltámadt Krisztus a halálból, legyőzte halállal a halált, és a sírban levőknek életet ajándékozott!" Aranyszájú Szent János himnuszának képi megjelenítése. Na nem kommentelek már annyit, nem tudtam egyszerre összeszedni a gondolataimat! Boldog családi együttlétet!

amerika24 2009.04.11. 21:50:10

Nagyon boldog és vidám ünnepeket kívánok!:)

marisom 2009.04.11. 23:13:15

Kellemes Húsvéti ünnepeket kívánok, sok szeretettel!

kiezem 2009.04.11. 23:53:41

vidám húsvétolást! üdvözlöm Sándort és a fiúkat, no és Jencit is! :) Nem tudod, hogy áll a könyvével? várom ám! puszineked, mk:)

Manólány 2009.04.12. 06:59:12

Kellemes Húsvéti ünnepeket kívánok és annyi locsólót amennyit szeretnél.
süti beállítások módosítása