Egerági ez-az

Ma reggel Ferenc is visszament. Végérvényesen vége az ünnepnek. Gyönyörű idő van, csodálatosan virágoznak a fák és a tavaszi virágok, de a tantermekben fázom. Sokat irkálok a táborral kapcsolatban. (Ha még esetleg nem tudná valaki: http://www.pszichowellness.hu/?q=node/105 . Kedvezmény még ezen a héten!!! Bocs, Lazac! ) És sok-sok sonkát eszem (még mindig). Nagyböjtben már évek óta nem eszem húst. Az első két héten fel sem tűnik, de a végén már nagyon oda kell figyelnem. Aztán a húsvéti sonkával pótolom. :) Nagyon szeretem a sonkát. De hát szó szerint kiböjtölöm, s talán azért is esik annyira jól. Ma este már nem akartam enni, de elfelejtettem ezt a tervemet. Csak vacsora után jutott eszembe. Eső után köpönyeg! Á-tól kaptam sóskát. Azt is szeretem. Tegnap volt BT. temetése. Nagyon sokan voltak. A temetések mindig megrendítőek. Ez meg különösen. Élt 22 évet. Munka közben nekirántotta a fémlétrát a villanyvezetéknek – ahogy mondják. „Látjátok testvérek, ennyi az élet...” Ma felhívtam a tarisznyást, mert már a ballagásra gondolok. T-vel elmentem Cs-hoz, hogy segítsen a honlapomra varázsolni a tévéműsort. Aztán voltunk vele a postán, mondtam, hogy ő, ő. Meg a kultúrt is megmutattam neki. Holnap ott fog zongorázni a magyar-japán gyermekrajz-kiállítás megnyitóján. Valami van a torkommal, alig tudok beszélni. Egyszer már előfordult velem, hogy teljesen elment a hangom. Majd reggelre kiderül, hogy mi lesz.

Szerző: empszi  2009.04.16. 21:06 5 komment

Címkék: hétköznap

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr725913225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SA 2009.04.16. 22:37:44

Sia M! Vége a H-nak, és én ettem s-t. Most megyek D-ba É-ért. Údvözlöm S-t és F-t és M-t! Üdvözlettel: A.

Lazac 2009.04.17. 12:00:01

Jól van na...ez a kedvezmény amúgy nagyon csábító, remélem sokan élnek vele %smile%

SA 2009.04.18. 12:22:28

Üdvözlet M-nek A-tól N-országból az Autobahn freiinternet Stationból! Az egész Cs-nek üdv!

2009.04.18. 13:10:59

Anit, köszönöm. Én nevek helyett azért használok csak kezdőbetűket, mert nem tudom, hogy azok, akiket megemlítek, örülnének-e nekik, hogy kiírom a nevüket az internetre. És TE miért írsz minden főnév helyett csak kezdőbetűt? A személyiségi jogok ilyen kierjedtek már, csak én vagyok lemaradva? :) Lazac, örülök, ha látlak. El ne tűnj nekem ! Lassan két éve lesz, hogy először írtál hozzám :)

M 2009.04.18. 13:21:52

Nem hiszem el! Miért, miért, miért? Miért felejt el állandóan a gépem? Ki tud rajtam segíteni? (J. sem tudott!!!)
süti beállítások módosítása