Mi van a bőrünk alatt, és még beljebb?

Most találtam rá az Index „fogyi”-blogjára, a Bikiniszezonra. Vagyis inkább az talált énrám. Ma egy csomó időt azzal töltöttem, hogy írrtam bikiniszezonos címkével olvasgattam az ott megjelent írásokat. És ez csak megerősít abban a tapasztalatomban, hogy mérhetetlenül bele vagyunk ragadva a mit együnk, hogyan mozogjunk dologba. Mintha az ember nem lenne több, mint egy zsák vegyület, és ráadásul kézivezérléssel kellene biztosítani a megfelelő működését. És ami még megdöbbentő számomra, hogy mindenki úgy osztja az észt a témában, mintha legalább is a keresett nemzetközi szakértő lenne. Nem tudom, mit és mennyit kell ahhoz mondani, hogy végre nagyobb összefüggésekben merjük nézni a témát. Persze csak most kezdjük felfedezni (ha már egyáltalán kezdjük), hogy milyen hatással van ránk a gondolkodásunk. Valahogy ott tartunk ezzel, mint Leonardo korában az emberi test megismerésével. Most bűn helyett az „ez hülyeség” vádjának mezsgyéjén, de ugyanolyan mohó merészséggel, ahogy ők annakidején azt kutatták, mi van az ember bőre alatt, most úgy kezdik néhányan azt figyelni, kutatni, hogy mi zajlik a fejünkben, s igyekeznek előcsalogatni onnan az életünket vezérlő képeket, hangokat, érzéseket. De ez még csak a jövő. Most még csak a diéták és edzéstervek bűvöltében forgunk, mert odáig már eljutottunk Leonardo korától, hogy azt már tudjuk, hogy mi van az ember bőre alatt, s úgy tűnik nekem, sokan azt hiszik, ezzel meg is tudták az emberről, amit megtudható.

Szerző: empszi  2009.04.18. 23:49 1 komment

Címkék: bikiniszezon

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr285913224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ircsike 2009.04.20. 06:39:12

Nekem bizony felesleges zsirszovet.:( A mutetem elott (onsajnalat?, rengeteg fajdalom, feszultseg) es utan magamra szedtem egy par felesleges kilot. De hala a modszerednek apadok szepen es kb. 2 het mulva ismet a versenysulyomnal leszek.:) Na es persze nyaron mar bikini..... juheee.... Szeretettel olellek!:)
süti beállítások módosítása