Nem akarok negatívkodni itt a blogon, mert semmi értelme megörökíteni a bosszúságokat, de most nagyon kiverte a biztosítékot a téhom.  Eddig még valami régi hagyományból ISDN telefonunk volt. Aztán a múltkor jött egy ügynök, hogy van egy jó ajánlata, hogy telefon, internet és kábeltévé egyben. Tényleg nagyon kedvező volt az ajánlat, hát elfogadtuk. Aztán persze kiderült, hogy kell valamit fizetni, amiről nem volt szó, és majd telefonálnak, hogy mikor jönnek. No, telefonáltak is a kapuból, még szerencse, hogy éppen itthon voltam. Át is szerelték, ki is próbálták. Remek. Igen ám, de eddig volt két készülékünk egy fent egy lent. A lenti olyan hordozható. Még szóba is került a szerelővel, hogy az van, mert valami kék készüléket akart tőlünk elvinni, de soha nem volt kék telefonkészülék nálunk, mondom neki, hogy milyen a lenti (mert fent szerelt). Egyetlen szóval nem mondta, hogy az ezentúl nem fog működni. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol a kiscsaj kioktatott, hogy tudhattam volna, hogy ez egy vonal. (Igen, de azelőtt is egy volt, de akkor is működött két készülék.) No, itt elszakadt a madzag. Nem kellett volna, de nagyon indulatosan beszéltem, bár mondtam nekik, hogy nem neki szól, de mivel felveszik a beszélgetéseket, így legalább meghallhatja valami illetékes, hogy ennyi pénzért nem ilyen szolgáltatást várnék, meg esetleg lehetne bennük némi emberség, hogy elmondják, hogy mit okoz a változtatás műszakilag. No erre meg arra oktatott, hogy rendesen beszéljek, ne így. (Mondjuk, ebben igaza van, de nagyon sokat fizettem már ennek a cégnek, és valahogy elvártam volna minimális emberséget. Igen, elismerem, a cég magatartása teljesen jogszerű volt, és teljesen embertelen.) Azt is mondta a kiscsaj, hogy ő felveheti a kérésemet, de az kb. 25.000 Ft (!!!), hogy ezt ők megoldják. Menjek be egy boltba, vegyek kábelt, oldjam meg.

Igen, ha nincs teljesen elszállva az agyam, akkor nyilván nem így reagálok én sem. Meg nekem is nagy tanulság, hogy még ennyire ritkán sem érdemes kiborulni. (Tényleg nagyon ritkán fordul elő velem.) De összességében nagyon elkeserítő, ha ilyen világ felé haladunk, hogy mindent teljesen embertelenül és személytelenül intéznek.

Szerző: empszi  2009.04.20. 20:38 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr205913223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2009.04.21. 04:33:21

..dehogynem dühöngj csak...én is (mostanában is) jó pár értetlen ügyfélszolgálatos (érdekes mind hölgy volt) akadtam össze, és bizony nem mindig volt bársonyos a hangom...éppen az ilyen értetlenkedések, és pökhendi válaszok dühítenek fel a legjobban..és volt már olyan is (igaz régi,de igaz) hogy a hölgy azt mondta nem ért a számítógéphez,várjak amíg megjön az a kollégája aki ért hozzá...minek ül ott?? semmi értelmeset nem tudott sem csinálni sem mondani ..ehh...szóval nagyon is megértelek, de mintha meglepődtél volna,hogy elszakadt nálad a cérna...egyébként sokkal türelmesebb lennél?....én mostanában nem vagyok az...:-)))

Ircsike 2009.04.21. 06:22:01

Tavaly nekem is volt problemam veluk es sokat duhongtem, mert az ugyfelszolgalatosok belehazudtak siman a fulembe. Megfenyegettem oket a fogyasztovedelemmel es akkor csoda tortent. Akadt egy ugyfelszolgalatos holgy aki azonnal mindent rendbetett. Szoritok, hogy sikeruljon minel elobb es tisztesegesen orvosolni a problemat.

2009.04.21. 16:07:42

Skyppy, eredetileg nagyon is robbanékony vagyok. Csak hosszú önnevelő munkával szoktattam magam türelemre, mert úgy hatékonyabban tudtam megoldani a problémáimat. De néha nincs türelmem türelmesnek lenni! S akkor aztán... :) Ircsike, lehet, hogy ez tényleg jó ötlet. Csak az bosszant nagyon, hogy miért nem lehet alapból rendesen, emberségesen dolgozni? (Költői kérdés volt. :) )

M 2009.04.21. 16:08:55

No, itt van! Most legyek türelmes? Nincs ember, aki meg tudná mondani, hogy mit tegyek ez ellen, hogy mindig elfelejt a gépem. Én meg azt felejtem el, hogy ő elfelejt! :)

Alíz 2009.04.21. 16:14:29

Azért nem lehet "alapból, rendesen, emberségesen dolgozni", mert ezeket a cégeket már a globalizáció gőzdugattyúi működtetik. Ezeknél pedig nem számít az, hogy elégedett vagy sem az ügyfél, a fontos csupán az, hogy fizessen. Épp ezért ültetnek oda a telefonkagylót emelgetni egy-egy üresfejű tündibündi titkárnőt, akinek az a fő feladata, hogy elvegye a kedvét a kedves kliensnek a további reklamációtól. Sajnos, ezek mindenhol egyformán működnek a világon...

ev 2009.04.21. 22:51:33

Alíz! Ezeknél a szolgáltatóknál nem a titkárnőkkel intézed a hibabejelentést, hanem valahol egy központban(lehet,hogy 100-200 km-re ) ül egy valószínűleg kevéssé megfizetett, szakmailag nem is igazán hozzáértő munkatárs, aki felveszi a telefont.
süti beállítások módosítása