Niagara

Nem szoktam fórumokat látogatni, de a napokban – csak úgy - az jutott eszembe, hogy benézek a mindmegette.hu fórumára, mert érdekelnek a túlsúlyos emberek gondjai, tapasztalatai, a lehető legtöbbet szeretnék megtudni ebben a témában, és nem tankönyvekből, hanem elsőkézből, az érintettektől. És ott éppen túlsúlyos emberből van rengeteg. Úgy gondoltam, talán olyan is lesz akinek segít is a példám, meg amit mondani tudok. Igaz, nagyon kevés az időm ilyesmire, max. pár perc naponta, s lehet, hogy így nem túl sokra lehet jutni, de azért sose lehet tudni… És lám mi nem történik! Ahogy oda (életemben először) beléptem, az első dolog, amit észrevettem egy olyan megszólalás volt, amelyben egy ismerősömről írt a megszólaló, ráadásul a Kanadából. A kis képecskéje a neve mellett meg a Niagarát ábrázolta. Huhhhh! Aki már régóta ismer, az tudja, hogy a Niagara nem közömbös számomra ( http://blogol.hu/comment.php?log=1203997 ), és ezért mindig felkelti a figyelmemet. Ráadásul épp egy közös ismerősről esik szó! No, azonnal meg is szólítottam az illetőt, hisz ki tudja, milyen közös ügyet szánt nekünk a Sors. Ma kaptam tőle ezt a niagarás képet. Köszönöm!

Szerző: empszi  2009.04.23. 17:29 7 komment

Címkék: Niagara

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr655913219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Livia 2009.04.23. 19:59:16

Nem tudom, hogy emlékszel-e még az elhizott és anorexiás nős szoborpárra. Nemrég csináltam jó fényképeket róluk, ha gondolod, és szükséged van rá szivesen elküldöm.

M 2009.04.23. 20:40:20

Lívia, köszönöm, örömmel fogadnám. :)

marisom 2009.04.23. 21:38:28

sors útjai.. ez nagyon szép kép.

kiezem 2009.04.24. 00:32:26

mert nincsnek veletlenek. es ha mégis, az csakis a veletlen műve! :)

Livia 2009.04.24. 18:10:24

Ha elküldöd, vagy megirod itt az emailcimed küldöm is.:)

Ircsike 2009.04.25. 06:55:01

Nem tudhatjuk elore, hogy mit rejteget szamunkra a Sors, de amikor visszanezunk a megtett uton elkezdjuk erteni....... Szep hetveget kivanok Neked szeretettel!:)

amerika24 2009.05.04. 10:00:46

Hát nekem sem közömbös...:)...még nem láttam, de igen , a sors....:)
süti beállítások módosítása