Nehéz nap

Ma nagyon tömény napom volt. Kedves kis Mancs kutyám elköltözött az örök vadászmezõkre. Elmúlt tizenhárom éves. Végül is két napig volt beteg. S tegnap délután még azt hittem meggyógyul. Teljesen legyengült. Aztán ma délkörül elaludt. Van azért jobb hírem is mára. Voltam a körzeti stúdió (MTV2 Pécsi Körzeti Stúdiója) déli magazinmûsorában. Bár megint nagyon rövid volt az idõ, de talán ez is jó lesz valamire. Ötleteket mindenesetre adott. De majd máskor írok errõl. Most elmegyek aludni. Holnapra megint jó sok mindent terveztem. (Ez is Bea fotója. Mancs emlékére teszem ide.)

Szerző: empszi  2009.05.08. 20:57 4 komment

Címkék: média

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr45913214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2009.05.08. 21:06:07

..nagyon sajnálom, én nem is tudom mi lesz velem, ha marcipánnal történik valami, annyira a szívemhez nőtt:-( ..gratulálok a szerepléshez...:-))

Ildikó61 2009.05.08. 23:11:11

Én is sajnálom a kutyusod! Az enyém 7 éves múlt. Holnaptól többet játszom vele.

Alíz 2009.05.09. 06:59:18

Isten nyugosztalja kedves kis Mancsodat!

M 2009.05.09. 15:06:59

skyppy, Ildikó, Alíz, köszönöm az együttérző szavakat.
süti beállítások módosítása