Sziget

Néha az az érzésem, mintha egy lakatlan szigeten élnék, de attól félnék, hogy bármikor megjelenhetnek a kalózok, aztán egyedül kevés leszek ellenük. Jól tudom, hogy az én fejemben született meg ez a kép, és én is rajzolhatom át. A valósághoz nem sok köze van. Néha nagyon különösen mûködünk.

Szerző: empszi  2009.05.15. 06:27 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr235913211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alíz 2009.05.15. 06:47:44

Néha én is vagyok így, főleg olyankor, amikor összehívom a pszichowellnessklubot és eljön egy emberke. Ilyenkor mindig azt gondolom, valamit nem jól csináltam. Aztán meg utána azt, hogy rá se rántok, elvégre midenkinek szuverén joga, hogy halálra egye magát és nem biztos, hogy nekem kell föltétlenül megmentenem mindenkit. Eléggé durván hangzik, de sajnos ez van...

Lazac 2009.05.15. 06:48:48

Egyszer az egyik ismerősöm tett fel egy képet, egy süniről, és azt kérdezte, vajon, ha sündisznóvá válunk, az ellenségeink elkerülnek-e? Azt írtam neki kommentben, igen el, de a barátaink sem simogatnak többet....nos, ha lehet, ideülök egy kicsit a szigetedre :):):)

SA 2009.05.16. 07:15:02

Ha volt már sün barátotok, akkor biztosan tapasztaltátok, hogy ha biztonságban érzi magát, akkor nem gömbölyödik össze, és a hasán olyan finom bunda van, hogy egyetlen más állatot sem lehet oly kellemesen simogatni. Ilyen ez a kis állatka. Vagy nem is a kisállatról van szó?

2009.05.22. 10:15:32

Alíz, rá se ránts! :) Lazac, ez nagyon, nagyon jól esett nekem. Anti, tényleg nagyon aranyos a süni és igen figylemre méltó kis lény.

M 2009.05.22. 10:16:21

Mondanom sem kell, én voltam :)

SA 2009.05.22. 18:52:59

Igen, a kutyán is így vélekedik. Páron már túl van. Ők meg az életükön.
süti beállítások módosítása