Naiva

Húsz éve azt hittem, egy embernek lehet õszinte, jóakaratú szava egy nemzet sorsának alakításában. Aztán rájöttem naiv vagyok. Akkor azt gondoltam, hogy egy falu sorsának alakításában azért biztosan lehet. Aztán rájöttem, hogy ez is legalább akkora naivitás. Most már eljutottam odáig, ahol talán húsz éve kezdenem kellett volna: a saját lehetõségeimbõl akarom kihozni a legtöbbet. Hát majd meglátjuk!

Szerző: empszi  2009.09.02. 14:22 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr275913189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2009.09.02. 14:39:27

ebben nem vagy naiv....már van tapasztalat a tarsolyodban.........és azért a jelek is azt mutatják, tudsz magaddal mit kezdeni:-)))

2009.09.02. 20:22:27

Ha mindenki csak rendben tartaná a saját portáját, lelkét, lelkiismeretét, ápolná képessségeit, nos hát akkor egy csodálatos világban élhetnénk.

SA 2009.09.02. 22:19:52

Ez a folyamat az individualizáció. Le tudtam írni, pedig az áll jobban a kezemre, hogy individualisatio. Nem az egyéntől indul, hanem a társadalom taszítja befelé fordulásba az embert. Nem organikus a társadalom, ezért gátolt a kooperáció, a destuktív érdekeknek jobban kedvez a korszellem. A jóakarat magányos. Ja, és azt is le tudom írni, hogy empiriokriticizmus. :D:D:D:D:D Tudom is mi az. Egy nagy baromság. Valahol ez is annak a része volt, ami mindent elrontott.

SA 2009.09.02. 22:20:40

Jé, én is hasonló képet blogoltam!

Lazac 2009.09.03. 06:12:59

jobb későn rájönni valamire, mint soha :):)

Alíz 2009.09.06. 07:23:05

De sose késő a felismerés... :)
süti beállítások módosítása