Aludnék

Elég sok gyerek beteg az iskolában. Én sem érzem ma valami jól magam. Bár nem hiszem, hogy elkaptam voltan bármit is, mert nem szoktam megbetegedni, akárhány beteg gyerek is van az iskolában. Nyilván csak egy kis lustálkodásra vágyom. Ez azonban nem adatik meg. Holnap Bajára megyünk. Rokonügyek vannak, a háznál is kell ténykedni, aztán meg osztálytalálkozóra megyek. (Harmincöt éve végeztem el az általános iskolát.) Így éjfél elõtt a legszerencsésebb esetben sem kerülök ágyba. Pedig mostanában megnõtt az alvásigényem. Reggel felkelek ötkor, az igaz, mert reggel sokkal hatékonyabb vagyok, de mostanában már csak nyolcig bírom. Eddig legalább 10-ig képes voltam értelmesen ténykedni. Úgy látszik eléggé fellázadt a szervezetem az önkizsákmányolás ellen. Hát, igaz is van. :)

Szerző: empszi  2009.09.18. 19:09 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr15913185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása