A gondolkodás anatómiája

Már csak az utolsó fejezetet kell átnéznem a könyvbõl, de azt még nem is kaptam meg. A jövõ héten összeolvassuk, és kész. Elõre láthatólag november 27-én jelenik meg. Egyre jobban érzem, hogy nagyszerû döntés volt, amikor az NLP-t választottam a változás segítésének módszeréül. Szenzációs módszer. Az jutott eszembe róla, hogy a gondolkodás anatómiája. És nyilván akkora forradalmat csinál majd, mint az, amikor elkezdték felfedezni, hogy mi van a bõrünk alatt. Minél többet foglalkozom ezzel a témával, annál inkább rányílik a szemem arra, hogy milyen csodálatos lény az ember. S ahogy ezzel foglalkozom, magam is változom Most hogy csináltunk tegnap rólam pár képet, egy kicsit játszogattam azzal, hogy egymás mellé másoltam idõrendben néhányat. Meg voltam elégedve. De ezt látom a tegnap idetett és már rég itt lévõ képem összehasonlításakor is. Valahogy élettelibb lettem. És ez jó. Ezen a képen Kutyatáp nevû macskámhoz guggoltam le fényképezgetés közben. Ott van a kép sarkában. :)

Szerző: empszi  2009.10.11. 16:28 8 komment

Címkék: NLP

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr185913180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oximoron 2009.10.12. 02:06:24

Draga M! valoban elettelibb, sőt eletvidamabbnak tunsz a kepeken. es mivel az arc/szem a lelek tukre, hiszem, hogy valoban az vagy, hogy ugy erzed magad. (az mar teljesen szubjektiv, hogy a masik blogodban levo csikos felsos keped nekem jobban tetszik, mint amit az elozo bejegyzesbe tettel magadrol, am ennek is megvan a maga oka biztosan!) :) orulok, a sikereidnek. nagyon! :)

kiezem 2009.10.14. 00:08:37

M! hoccsinaltad??? :) gratula!!!!

margit2 2009.10.16. 08:02:09

Szia M! Csatlakozni tudok csak az előttem írtakhoz! Még fiatalabb is vagy a képen! Csak gratulálni tudok az életszemléletedhez! Így tovább! %wink%

margit2 2009.10.16. 08:03:05

A cicust is látom, kedves lehet! %smile%

Lazac 2009.10.16. 19:08:05

Itt is jól nézel ki. :):) Jól áll neked az élénk szín. :)

2009.10.17. 07:39:50

Ezek végre nagyon jó képek, Gyongyi! Ilyen vagy, ilyen lettél! J.

Livia 2009.10.17. 11:28:22

Egyetértek Veled, az NLP nagyon jó módszer. Jó választás:)))

M 2009.10.18. 21:32:31

oximoron :) :) :) - köszönöm! Margit, igyekszem :) Kutyatáp tényleg nagyon kedves macska. Lazac! :) J, lassan odakerülök, ahol a helyem van, s ez jót tesz a képemnek. :) Lívia, nagyon örülök a véleményednek. Egy szakember szava sokat nyom a latban. :)
süti beállítások módosítása