Elsõ fejezet – kipipálva!

Az október 23. minden tanévben az elsõ nagy fejezet vége. Az elmúlt hetek elég programdúsak voltak. Megvoltak az elsõ témazárók, voltunk pályaválasztási kiállításon, színházban, volt szülõi, és szokás szerint mi (én, és ha már én, akkor az osztályom és én) csináltuk az iskolában az október 23-i ünnepi mûsort. Úgy érzem, sikerült megfelelnünk a várakozásoknak. Azt hiszem, adminisztrációban is utolértem magam. Emellett az NLP-s könyvvel kapcsolatban is megtettem a tõlem telhetõt, tehát részemrõl ez is kész. A pszichowellness-tanfolyammal legfontosabb dolgok megvannak. Írtam egy pr. cikket a Hoxára. Tehát gõz erõvel mehet a hirdetési fázis. Már csak jelentkezõk kellenek. Nagyon várom õket. De most kihirdethetem, hogy teljesítettem a tanév elõ fejezetét! Most egy csöpp lélegzetvétel következik. S aztán nagy lendülettel megyünk tovább. Nagyon sokat jelentene, ha segítenétek szétvinni a tanfolyam hírét. Köszönöm, ha tesztek érte.

http://www.pszichowellness.hu/?q=node/54

Szerző: empszi  2009.10.22. 16:29 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr825913178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2009.10.23. 08:50:46

Szia Gyöngyi! BOLDOG NÉVNAPOT kívánok! %smile%

M 2009.10.23. 13:23:41

Margit, köszönöm! :)

Alíz 2009.10.25. 17:21:20

Boldog névnapot kivánok én is. A tanfolyam hirét, linkjét elküldöm az összes olyan magyarországinak, aki nálam érdeklődött a pszichowellnessről. :)

M 2009.10.25. 17:23:16

Alíz, köszönöm! :)
süti beállítások módosítása