Hullámzó

Ha most valaki megkérdezné, hogy ez a napom mire ment, hát nem sokat tudnék felmutatni. Bár azért csak-csak. Igyekszem beüzemelni a honlapom levelezõrendszerét, de megint olyan helyzetig jutottam, hogy hozzáértõ segítség kéne. Megint az lesz, hogy Misit kell gyötörnöm ezzel. De mivel õ ilyesmit nem szokott használni, az elméleti tudásával meg tudja ugyan oldani, de rámegy egy csomó ideje, sokkal több, mint egy kisebb tudású, ám a témában járatos emberé. De nem tudom, mit csináljak. Egyszerûen két éve nem találok elfogadható megoldást erre a problémára, csak elvegetálgatok, megy az idõ. Néha sajnálom magam. Egy kásahegy van elõttem, amin át kell rágnom magam. Annyira elkényeztetett a közoktatás? Ott nem kell se marketinggel, se különösebb informatikai kérdésekkel, de még ilyen szintû irodai adminisztrációval (könyvelõ, apeh, bank) foglalkozni. Akkor most jogos a kérdés, hogy hol is folyik el az idõm semmi haszon fejeibe? Nem vagyok én egy kicsit nyafka? Itt volt B. is. Egy kicsit mintha elakadtunk volna. Meg az antennások itt voltak. Aztán elküldtem egy csomó levelet, csak megint kishitû vagyok, hogy volt-e értelme. Viszont J. jókedvvel telefonált. No, jó. Akkor inkább azt mondom, hogy holnap megyünk Bajára temetõjáratba, este meg jön R. MJ-sal. Hát nagyon kíváncsi vagyok.

Szerző: empszi  2009.10.29. 19:18 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr535913175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása