Õsasszony

Miért húzom magam? Ezen gondolkozom. Rosszul kezdõdött a napom. Letámadtak egy olyan dologgal, amit egyáltalán nem értettem, hogy most miért kell, és ráadásul miért éppen így. Mérhetetlenül felháborodtam. S minden fájdalmam feltört, amit azok okoztak, akikhez ez a kérdés kötõdött. (Hát volt minek feljönnie, az biztos!) Aztán magamra voltam dühös, hogy miért nem láttam át azonnal a helyzetet. És azóta is folyamatosan hergelem magam. Pedig képes vagyok arra, hogy tudatosan megváltoztassam ezt az érzelmi állapotomat. És mégsem teszem. Nem értettem magam egész délután. Aztán most az jutott eszembe, hogy talán azért nem engedjük magunkat megnyugodni akkor sem, amikor pedig tudjuk, hogy nem vezet sehova az indulat, a düh, mert ilyenkor még az õsemberi ösztöneink mûködnek. És az õsembernek kell, hogy termelõdjön az adrenalin a harchoz! Feszüljön az izom, hogy széttépje a kötelet, amivel megkötözték. És csak engedem, engedem, hogy jöjjön fel bennem az õsember. És nem akarom valamiért rábeszélni, hogy nyugodjon már vége. Legnagyobb kedvem ahhoz lenne, hogy jól pofán verjem az illetékeseket. Hogy tanuljanak végre tisztességet. Hogy tudja már végre aki, hozzám szól, hogy milyen hangvételt tolerálok. No, jó! Visszajövök õsemberbõl! Mert tudom ám, hogy többet ésszel, mint erõvel…, meg minden ilyesmit.De most ez lenne a könnyebbik ellenállás iránya. És néha nagy a kísértésem az õsasszonyságra.

(Csak hogy késõbb is tudjam, hogy mi is volt ez, emlékeztetõül magamnak: Hogy kerül a csizma az asztalra?!?)

Szerző: empszi  2009.11.18. 19:06 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr415913166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2009.11.18. 19:26:34

neked nem vigasz, nekem is csak annyiban, hogy nevet találtam nálad arra a hihetetlen dühre ami elővesz, amikor ilyennel találom magam szembe.....

M 2009.11.18. 21:24:59

skyppy, hát akkor mégis volt haszna! :)

én 2009.11.21. 12:41:44

Szerintem, ez úgy van... Szóval! A pillangóban is benne van a hernyó. Ugye? Na! Az emberben is benne van a főemlős! Az a kérdés, hogy melyikből van éppen több. Meg van itt egy csalás is. Mindig másokban látjuk a főemlőst, és magunkban a méltatlankodó embert. Hogy mi a külbség az ember és a főemlős között? Háááát....! Elmondjam?

M 2009.11.21. 17:27:59

Szia, én! Üdv. nálam. Hogy van azzal a főemlőssel? :)

Lazac 2009.11.23. 06:22:47

A düh az jó, néha felszínre hoz olyant amit nem jó, ha elnyomunk...
süti beállítások módosítása