A 120 éves Fõvárosi Nagycirkuszban

Igaz, ez is egy születésnap. De miért éppen ez? Most nem akarok rajta gondolkozni, de biztosan találok neki valami értelmet. Ebben elég jó vagyok. :) Most csak gyorsan akartam valami születésnapi bejegyzést írni, s elõre elhatároztam, hogy a nap képét teszem ide a Nat. Geo.ból. Hát erre nem számítottam. De most megyek a városba, s talán egyszer rájövök, hogy mi is az üzenet.

Szerző: empszi  2009.11.19. 15:34 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr405913165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Labundy Ágnes 2009.11.19. 22:47:49

A gyorsan guruló rohanó világ...hoppá álljunk meg egy szóra csak a szeretett számít és a család, Boldog szülinapot Neked...

iren 2009.11.20. 05:04:44

Boldog szulinapot M!Isten eltessen!S munkalja benned a megvaltas oromet!

M 2009.11.21. 07:44:19

Ágnes, szeretettel köszöntelek, örülök, hogy jöttél. Köszönöm a köszöntést.:) Irén! Neked is köszönöm. Úgy legyen! :)

oximoron 2009.11.23. 00:45:47

Egek, egy ev elmúlt! Koncz Zsuzsa hasonlo cimu szama jut eszembe, azt dudolom most, a hepiborszdejtuju helyett. hallgasd meg (szerintem leghamarabb a youtube-on talalod), es kozben bocsasd meg, hogy megsem a hepiborszdejt valasztottam. :) legalabb még egyszer ennyit kivanok szeretettel oromben, egeszsegben, boldogsagban.

M 2009.11.23. 05:50:18

oximoron, köszönöm! Örülök, hogy látlak. Remélem, gyógyul már a kezed!
süti beállítások módosítása