Visegrád

Megcsináltam! :) Megtartottam az elsõ pszichowellness-tanfolyam elsõ hétvégéjét. Nagyon aranyos résztvevõk jöttek össze. Annyira érzetem, hogy ezt az amit és csinálni szeretnék. Nehéz munka, de nagyon szép. És ha már látom jönni az eredményeket, akkor még motiváltabb leszek. Most majd csinálok levelezõlistát, meg kéne egy normális blogélet is. No, meg pihennem sem ártana. De ma délután aludtam egy kicsit. A múlt héten egyébként három napig táppénzen is voltam. Kedden úgy bedugult a fülem, hogy szinte semmit nem hallottam, s a végén már szédülni is kezdtem. Hát elmentem az orvoshoz. Azt mondta, hogy a torkomban van valami bedagadva, ami eltorlaszolja a hallójáratomat. Maradjak ágyban, vitaminok stb. Másnapra teljesen benáthásodtam, a kidugult. Aztán elkezdtem javulni, s pénteken elindultam R-ékkal. És péntek eset héttõl kezdtem. Este fél tízig. Nagyon rosszul aludtam. Már fél négykor felébredtem. A szombat egy kicsit nehéz volt, de hõsiesen viseltem. Aztán vasárnapra már jobban lettem. Igyekeztem, hogy ne vegyenek észre belõle semmit a résztvevõk, hogy nem vagyok egészen jól. Nos, mivel nem ismertek elõtte ezért nem is tudhatják, hogy milyen szoktam lenni. Most nagyon tudom, hogy ez az utam. Látom, hogy hogyan következnek egymás után a lépések. Már tervezem a tavaszi tanfolyamot. Persze, addig ennek még van két része. A képen a Pillangós-ház látható, ami otthont ad a pszichowellness-tanfolyamaimnak.

Szerző: empszi  2009.12.07. 18:46 Szólj hozzá!

Címkék: pszichowellness

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr545913160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása