Itt a tél

Esik a hó. Az idén elõször. És tegnap megjöttem az idei utolsó pesti utamról. Most itthon vannak a fiúk. Olyan ritka pillant ez, hogy mind a két fiammal egy légtérben lehetek. A múlt hetem iszonyatosan húzós volt, konfliktusokkal és határidõkkel terhes. De a vége nagyon jó volt. Alíz megkért egy nagyszerû dologra. Majd mondom, ha eljött az ideje. :) Találkoztunk E-t, B-vel, BL-val. Vele a nyári „közös programot” is megbeszéltük. Aztán én maradtam Pesten Mély, belsõn. Szóval megint NLP-s hétvégém volt

Szerző: empszi  2009.12.14. 20:48 3 komment

Címkék: NLP

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr665913159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lazac 2009.12.15. 05:56:51

Tegnap este szakadó hóesésben autóztam haza Bp-ről...de nagyon szép volt! :):):)

Zefir 2009.12.15. 06:41:10

Szeretem a havat :) Forralt borral a kezemben egy forró kandalló mellöl az ablakon át :)

M 2009.12.15. 18:16:06

Szia, Lazac! Megérdemeli a szépet, aki észreveszi. :) :) :) Zefir, én is jobban szeretem bentről. :)
süti beállítások módosítása