Karácsonyközelben

Ragyogó tél van. Ennyire tipikus téli idõjárás, nem gyakran van mostanában. Hideg is van, hó is van. Itt nálunk a végtelen szikrázó fehérségre lehet látni. Nagyon szeretem. Misi még visszament tegnap Pestre. Õt nem zaklatta fel az idõjárás. Szerencsére a vonat is indult idõben. Én viszont annyira kifáradtam az elmúlt idõszakban, hogy tegnap, amikor hazaértem az év utolsó, a héten hatodik napként beiktatott, teadélutánnal fûszerezett tanítási napjáról, gyakorlatilag azonnal lefeküdtem aludni. Így 13 órát aludtam egyfolytában. Most egy kicsit kótyagos ugyan a fejem, de ma szeretném tartani magam ahhoz, hogy csak a minimumot tevékenykedem. Jó, ebédet, azt fõzök, de ennyi. Már feltettem a leveset, most még egy kicsit lazítok, aztán összedobok valami egyszerût. Ferenckém jön ma haza, de nem tudom, hogy melyik vonattal. Sikerültek az eddigi vizsgái. Nagyon örülök neki. Misi majd szerdán jön vissza. Már megint le vagyok maradva a karácsonyi háztartási munkákkal. De ma akkor sem csinálok semmit! Bõven elég lesz majd a jövõ héten. Ha nem készülök el valamivel, az talán nem is volt olyan fontos.

Szerző: empszi  2009.12.20. 09:37 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr195913158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Labundy Ágnes 2009.12.20. 15:47:32

Igen valóban ragyogó tél van, a végtelen Isten szeret minket...egyébként én is sokszor elmaradok a házi munkával, de valóban az életben nem ez a legfontosabb... emlékszem 2003. évben volt a balesetünk de Hála Istennek az angyalok velünk voltak, most már csak egyikünk lett "angyal" én még csak vándor vagyok, hogy csodáljam Isten remek művét a pl. a havat... emlékszem mikor szép téli időben térdig érő hóban a Királyrétre gyalogoltunk Diósjenőről felejthetetlen élmény volt... szép estét és békés öröm teli ünnepeket . Ágnes

M 2009.12.21. 19:34:05

Ágnes, neked is áldott ünnepet kívánok.
süti beállítások módosítása