Két ünnep között

Tegnap délután voltam a városban. Az Árkád parkolójába most is annyian készültek felmenni, hogy rendõr irányította a forgalmat. Most hova ez a nagy vásárlókedv? Egyébként egy szót se szóljak, ma mi is megyünk perszívót venni. Ugyanis a jelenlegi úgy döntött, hogy inkább fújni fog ezentúl.

Úgyhogy a ma délelõttömre is sikerült programot találni. Remek. Aztán délután Ritához megyek. Majd elmondom, hogy miért, ha sikerült. Mert, ha nem sikerül, akkor süllyedjen a feledés jótékony homályába a terv. :)

Voltam Rékánál is tegnap. Még karácsony elõttre voltam bejelentkezve, de le kellet mondanom, mert az volt az egyetlen idõpont, amit a cikkírásra fordíthattam. De elkészült az remekmûvem, és január 4-én utcára is kerül az Erdélyi Konyha, és benne az én rovatom! :)

És elhoztam a személyimet is tegnap. Visszakértem a régit. Kilyukasztgatták, és visszaadták. Még 1984-ben állították ki. A kabátomra is vettem gombokat.

A sok "fontos" mellett, már a januári tanfolyamra szeretnék készülni rendesen. Meg meghirdetni a tavaszi tanfolyamot: március-április-május alkalmas hétvégéin, nyárig szeretnék sikertörténet-gyûjteményt. Ja, és a nyári gyergyói tábor is lesz július elején, mint tavaly.

Egyébként: itthon vannak a fiúk, és fõzök, sütök - és ez jó! :)

Szerző: empszi  2009.12.29. 07:24 9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr885913155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2009.12.29. 07:40:49

M vissza lehet kérni a régi személyi igazolványt?.... a régi legeslegelsőt nem lehet??..érdekelne, már csak nosztalgiából is...:-)))

margit2 2009.12.29. 07:56:51

...Na erről én sem hallottam.... Sajnáltam is leadni a régit... Remélem, hogy jó porszívót sikerül vennetek. Nekem is eléggé nyavalyás volt a régi, és nagy meglepetésre karácsonyra a fiaim vettek egy Electolux porszívót!... Már ki is próbáltuk, nagyon jól működik! %wink%

margit2 2009.12.29. 07:59:34

Javítom: Electrolux %redface%

M 2009.12.29. 16:18:10

Sykppy, igen, visszaadták, minden további nélkül, csak iratlyukasztóval kilyukasztották, de nem baj. Margit, vettünk porszívót, majd a gyakorlatban kiderül, hogy milyen vétel volt. Gorenje. Fagyasztószerkényben bevált. :)

Lazac 2009.12.30. 11:09:27

Boldog és sikeres Újévet neked. :)

Ircsike 2009.12.31. 08:22:49

“Múlik a nap, s múlik az év, ami rossz volt, elmúlt már rég. Holnap egy újévre ébredsz, s ehhez kívánok nagyon sok szépet! “

skyppy 2009.12.31. 08:53:08

Boldog Új Évet kívánok!..:-))))

Zefir 2009.12.31. 11:27:04

Sikeres, boldog új esztendőt kívánok és azt, hogy teljesítsd a céljaidat!

M 2009.12.31. 18:59:54

Lazac, Ircsike, skyppy Zefir, köszönöm és én is kívánok nektek minden szépet és jót 2010-re (is!) :) Boldog új évet!
süti beállítások módosítása