A hálaadás napja

Lehet, hogy azért olyan sikeres ország Amerika, mert ott van napja a hálaadásnak. És könnyen elképzelhetõ, hogy ez a titkok sokajtós rejtekének egyik kulcsa. Mert aki a kicsit nem becsüli, a sokat nem érdemli – hangzik a közmondás. És hogy becsülöm, vagy nem becsülöm az a hálaadásban válik nyilvánvalóvá.

Én most itt hálát adok a Teremtõnek az egész eddigi életemért, és a ma leköszönõ 2009-es esztendõért. Azzal kezdõdött az év, hogy Misit vittük a reptérre. Januárban mertem elõször a hasizmaimat tornáztatni a mûtét után. (Jól elhúzódott az élmény.) Megjelent rólam a cikk a Krónikában és a Petõfi Népében, aztán a Borsban. Voltunk Szegeden A-éknál. És már januárban szót ejtettem a táborról. És persze voltam NLP-zni is a mestertanfolyam soron következõ részén. Februárban megérkezett a könyv második adagja, és szerveztem tovább a tábort. Nyitottam megjelenést a Netlogon. És a Lírával is szerzõdtem. Megkaptam az Énkép c. könyv dedikált példányát Gy-tõl. Márciusban voltam a Vitál TV-ben. Kedvenc filmem lett az Az ördög Pradát visel, és végleg elhatároztam, hogy õsz marad a hajam. Charles Faulknerrel és a metaforás hétvégével ért véget a hónap. Miközben rendületlenül hirdettem a tábort. Áprilisban hattyúkat néztünk a Balatonon BL-tól és Mistõl hazajövet. Ültem sokat a gép elõtt, hogy mindenfelé megjelenjek az interneten, hogy elég sok helyre elvigyem a tábor hírét. A május a balatoni hétvégével kezdõdött. Voltam az MTV2 pécsi magazinjában. Megtartottam az NLP-s prezentációmat, és megkaptam az oklevelemet arról, hogy az NLP mesterfokú mûvelõje lettem. A június Tom Best-tel kezdõdött, ez volt az elsõ Visegrádi hétvége. Az iskolában megcsináltuk a gyerekekkel a fényképezõs mesét és a többi év végi pörgéseket és programot. J írta a blogját, és gõzerõvel készültem a táborra. És júliusban a tábor és Alíz, és az intenzív elsõ hete Visegrádon. Ebéd nálunk Gy-vel és AM. Augusztusban meg a második intenzív hét. Aztán intenzív itthon levés a sok távollét után, meg Veszprém és Sárvár. Majd a tagiskolai évnyitó. Szeptember marketingötletek, ált. iskolás osztálytalálkozó. Eldöntöttem, hogy lesz tanfolyam. Októberben megújítottam egy kicsit a honlapomat, s ezért csináltunk néhány fényképet. Voltunk Gyõrben meg a mexikói étteremben meg Baján is a temetõkben. Novemberben megkezdõdött a hoxás fórumozás, és betöltöttem az ötvenet. Megjelent a Charles Faulkner könyv és ott voltam a tréning harmadik napján. Decemberben megkezdõdött a tanfolyam. És ezzel egy új korszak az életemben. És most itt vagyunk. És köszönöm.

Szerző: empszi  2009.12.31. 18:24 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr445913154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2009.12.31. 19:44:58

Szia M! Nagyon szépen összefoglaltad az elmúlt év eseményeit. Kívánom, hogy a következő év még szerencsésebb legyen! BUÉK! %smile%

Manólány 2010.01.01. 12:45:18

Örömöd sok legyen, Bánatod semmi, Segítsen az Isten boldognak lenni! Legyél mindig vidám, örülj minden szépnek, Én így kívánok Neked Boldog Új Évet!

marisom 2010.01.01. 21:36:40

Ahány mákszem van a spájzban, és amennyi lencse, annyi módon érjen utol téged a szerencse. Bár ha gyakran bosszúságot is hozott az Óév, köszöntsön rád hajlékodban ezerszeres jólét! Kívánhatnék színes szóval minden jót, és szépet, ám szívemből azt kívánom: boldogabb új évet!

Alíz 2010.01.02. 05:10:28

Gratulálok! Eseménydús évet zártál és minden okod megvan az örömre. :) BÚÉK! - de ezt asszem már mondtam, csak nem itt. :)
süti beállítások módosítása