Csillagos

Ma érnek véget igazából az év végi-évkezdõ ünnepek. Ma még van egy nagy vasárnapi ebéd a gyerekekkel.

Vízkereszt napja van. A három királyok ünnepe. A csillagé, a jelé, amely elvezet. Elvezet, ha az ember mer ránézni, meri meglátni a jelet. Ha egyáltalán keres jelet, ha felemeli a fejét, és az égre néz. Ha van bizalma a Jóban. Amikor túl tudunk nézi, túl tudunk látni az elsõdleges, a szokványosan megfogalmazott célokon. Látni a magasabb célt. Tudni, hogy mindig van magasabb cél. Még akkor is, ha azt mondom, hogy valami öncélú.

Persze, ez így elég NLP-s. De most ebben vagyok benne. Mély, belsõ átalakulás, és a részek. Annyira jó lenne, ha mindig ilyesmivel tölthetném az idõm, amit fontosnak látok! Nekem ezért kellene vagyon. A szabadságért. Azért, hogy ne kelljen olyan rettenetesen drágán vennem a dogokat. Olyan drágán, hogy rengeteg idõt adok érte. Mert aki azzal keresi a pénzt, amit szeret csinálni, no, annak vannak ingyen a pénzért megvehetõ dolgok.

Azért szorít most ez a téma, mert holnap már dolgozni kell mennem. Persze, rengeteg szépség van a munkámban. De nagyon sok rossz is. Az a rossz benne, hogy olyan kevés eredménye van sok ráfordításnak. Olyan, mintha körömreszelõvel akarnám elreszelni a börtönablak vasrácsát. Vagy mintha lyukas vödörrel hordanám a vizet. Tán azzal kéne kezdeni, hogy átgondoljuk, hogy mit hogyan lehetne jól csinálni, hogyan lenne érdemes. De ez csapatmunka…(lenne).

Azt álmodtam, hogy volt egy egészen kicsi fiam. Pár hónapos. És tudtam, hogy ilyen idõs vagyok, mint most. És mondtam, neki, hogy felnevelem. Mosolygós volt, és nagyon boldog voltam vele. Öltöztettem. Elõször azt hittem, lányruha van rajta, de aztán láttam, hogy az a kis barna kordkertész meg kis piros kockás ingecske, amit a fiaim hordtak, annak idején. Még most is érzem a kicsi gyerektestét a karomban. :) Aztán meg a bogár VW-nkkel indultam el éjjel (hajnalban?) az iskola elõl, és alig volt rajta világítás (az úton meg egyáltalán nem). Mintha az én fizikai erõm kellett volna hozzá, hogy égjen a lámpa, legyen valamennyi világos, mint a biciklin a dinamónál. De már úgy látam, dereng a hajnal. Bíztam benne, hogy hamarosan megvirrad.

Lehetnek ezek az álmok jelek? S ha igen, mit jeleznek?

Szerző: empszi  2010.01.03. 06:34 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr465913151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zefir 2010.01.04. 12:59:26

Az álmok mindig jelek, de megfejteni csak te magad tudod...

katabetti 2010.01.05. 13:40:17

Boldog Új Évet !Puszillak

M 2010.01.06. 21:09:26

Zefír, tudom, szeretném, tudni... :) Katabetti!!! Örülök, hogy itt jártál! Neked is nagyon boldog új évet!

Labundy Ágnes 2010.01.11. 21:39:10

Igen az álmok, jelek és útmutatók én is többször álmodtam fontos eseményekről melyek megtörténtek!!!
süti beállítások módosítása