Örömgyûjtemény

Mondtam már, hogy ezt javasoltam a tanfolyam résztvevõinek? Mármint, hogy szedjenek össze este legalább öt dolgot a napjukból, aminek örülni tudtak. Nem kell, hogy ez nagy dolog legyen. Sõt. Az apró szépségek és örömök észrevétele is sok erõt adhat. Én magam is igyekszem megcsinálni naponta. Most pl. MP küldött fényképeket a Kajmán-szigetekrõl. Mint pl ez is. Gyönyörû hely! Gyönyörû hely ez a Föld, ahol élünk. Aztán Misi is itthon van. Fõztem neki jó kis pincepörköltet. Tegnap este meg négysajtos csirkét. Ma délben én azt ettem. Még így melegítve is ízlett. Csináltam hozzá egy kis kínaikel -sörretek-lilahagyma kompozícióból salátát. (Felvehetõ az örömgyûjteménybe.) Ezen kívül megírtam a cikkemet Alíznak az Erdélyi Konyha februári számába. Egyébként az egész napom úgy kezdõdött, hogy nem kellett rohannom. És amikor 4-kor felébredem, még el tudtam annyira lazítani, hogy visszaaludtam hétig. És most is el fogom zárni a gépet, és ma már nem dolgozom. :)

Szerző: empszi  2010.01.16. 18:47 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr415913149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anima Sound 2010.01.17. 12:05:34

Én is hasonlókat ajánlok a klienseimnek! Illetve még olyat is, hogy mondjon 5 olyan tulajdonságát, amire büszke! Van, akinek ez nehezen megy! De remek önismereti gyakorlat!

Labundy Ágnes 2010.01.17. 22:20:13

Az öröm imádáság,az öröm erő (Teréz anya) Ma jót aludtam délután,készítettem 150 szilvás gombócot, szép száraz időnők volt kimentünk a temetőbe és most este esik a hó...jó éjszakát!
süti beállítások módosítása