Fotósjáték – medvehagymás szendviccsel

Annyira élvezem a kis fényképezõgépemet, meg azt, hogy ételeket fényképezzek! Csak játszom. És ez nagy eredmény nálam. Jó lenne sokkal több tényképet feltenni a blogba, de annyi idõm azért nincs. Gyönyörû idõ van, most ragyogóan süt a nap, de ma már párszor szakadt az esõ. Ettõl nagyon szép tiszta lett a levegõ. Azt is évezem az ételfényképezésben, hogy lassan eszembe jut, hogy mi minden van a háznál a teríték mûfajában. Pl. itt elõvettem egy kb. 100 éves tányért és abroszt. De azért egy egészen egyszerû mai tányéron is lefényképeztem a medvehagymás sajtkrémes kenyeret, melyre tettem egy kis medvehagymás sütõtöksalátát is, melyet a kísérletezõ kedvemben hoztam össze délután.

Szerző: empszi  2010.03.31. 18:07 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr325913132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lazac 2010.04.01. 06:44:41

Az a 100 éves tányér!!!!!!! Csodaszép!

M 2010.04.01. 06:59:48

Jó reggelt, Lazac! :) A tányért valahol Pozsonyban vették 1915-ben nászajándékba az apai nagyszüleimnek, az alatta lévõ szalvétára pedig 1880 körül hímezhette rá a monogramját az anyai ükanyám Zentán. Kárpát-medencei történelem a mecseki medvehagymás szendvics alatt. :)

2010.04.04. 17:23:52

Köszönöm a történelmet lassan én is rá csodálkozom családunk õseink szépségére , s én is nagyon szeretem a medvehagymát Ágnes
süti beállítások módosítása