Kisütött a nap

Ma reggel még olyan idõ volt, mintha november lenne. A fogorvosnál kezdtem a napot. Délután is csak ment az idõm minden haszon nélkül. Napok óta nem vagyok a legjobban. Nem tudom, mi lehet a levegõben, de nagyon sokan panaszkodtak fejfájásról. nekem nagyon ritkán fáj a fejem, s vasárnap óta ez a ritka alakalom volt tegnap délutánig. De még ma sem voltam „normális”. Délutánra kisütött a nap. Kimentem egy kicsit a kertbe, de csak nézelõdni. Kezdnek a hagymák kibújni a földbõl. És a meggyfák is elkezdtek virágozni. Összeszedem magam. A modellezést akarom megcsinálni a héten. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi jön ki belõle. De ma már az lesz a leghasznosabb, ha elmegyek aludni. Még annyi volt ma, hogy írtam E-nek, akihez a honlap-statisztikámból jutottam el.

Szerző: empszi  2010.04.13. 20:50 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr415913121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása